Young Igi promuje nowy model butów Converse’a

One Star Pop-Up - kolejna odsłona kampanii Rated One Star

2018.04.13

opublikował:


W ostatnią sobotę marca polscy bohaterowie kampanii Rated One Star razem z Converse zaprosili wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego Pop-Upu, który miał miejsce w Mr. Pancake w Warszawie. Można było spotkać tam m.in. Young Igiego, jedną z twarzy kampanii Rated One Star.

Rated One Star to globalna kampania marki Converse, której bohaterami są światowe postaci ze świata muzyki, mody streetowej i kultury skate, takie jak A$AP Nast, Leo Mandella, Mabel czy Tove Lo, oraz lokalni influencerzy z całego świata. W polskim kolektywie #RatedOneStar znalazła się niesamowicie utalentowana stylistka Ewelina Gralak, grafik Włodi Włodarczyk, współpracujący z najgorętszymi polskimi brandami, nierozstający się z deską skater Marcin Grzenia i charyzmatyczny, odnoszący coraz większe sukcesy raper Young Igi. Wybór twarzy kampanii nie był przypadkowy – łączy je wyrazista osobowość, chęć wyłamywania się utartym schematom i robienia rzeczy po swojemu. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” to świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością. Dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.

24 marca warszawski Mr. Pancake totalnie zmienił swoje oblicze i stał się „jednogwiazdkowym” lokalem, w którym królowały sneakersy, artystyczne warsztaty, dobra muzyka i super ludzie. Za design lokalu odpowiadał m.in Włodi Włodarczyk – jeden z bohaterów kampanii Rated One Star, który zaprojektował m.in. unikalne plakaty i kubki do kawy z podobiznami lokalnego kolektywu Converse. Włodi przejął również kontrolę nad customizacją koszulek i razem z gośćmi kreował unikalne wzory z naprasowanek. W niecodziennej roli można też było spotkać Ewelinę Gralak, która postanowiła wcielić się w rolę DJa, puszczając swoje ulubione kawałki. Young Igi podpisywał swoje płyty, a Marcin Grzenia zachęcał do jazdy na desce. Nie zabrakło też nowości produktowych od Converse. Tylko w tym dniu, przedpremierowo można było kupić pastelowe wydanie One Star Premium Suede. Sneakersy w wiosennych kolorach idealnie komponowały się ze specjalnie na ten dzień zaaranżowaną przestrzenią Mr. Pancake.

Kolekcja One Star Premium Suede jest dostępna w wersji niskiej w pastelowych kolorach „cotton candy”: niebieskim i różowym oraz w wersji MID w kolorze limonkowym. Kolekcja jest dostępna w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów i Arkadii, w Krakowie w Galerii Krakowskiej, w Trójmieście w Galerii Bałtyckiej oraz we Wrocławiu we Wroclavii.

Polecane

Share This