Dawid Podsiadło w kampanii reklamowej banku

"Współpraca ma zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter".


2018.03.30

opublikował:

Dawid Podsiadło w kampanii reklamowej banku

foto: P. Tarasewiczfoto: P. Tarasewicz

Na początku kwietnia ma ruszyć nowa kampania reklamowa banku Credit Agricole. Jej twarzą będzie jeden z najpopularniejszych wokalistów w Polsce – Dawid Podsiadło. – Tą kampanią odświeżamy wizerunek i podkreślamy unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych i ubezpieczeniowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. W ten sposób budujemy wartościowe i długoterminowe relacje – komentuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Na stronie banku czytamy, że współpraca z wokalistą „ma zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter”. – Kampania jest pierwszym etapem naszej współpracy z Dawidem Podsiadło. Na początek, od kwietnia, tego znanego i lubianego artystę będzie można oglądać w kilku różnych spotach telewizyjnych. Dla internautów przygotowaliśmy dodatkowe niespodzianki ze szczególnie dużą dawką humoru. Nie zdradzając na razie szczegółów zapraszamy do śledzenia naszych reklam w Internecie, szczególnie w serwisie YouTube – zachęca Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzający zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną Credit Agricole. – Nasza współpraca będzie miała swoją kontynuację w kolejnych miesiącach i nie będzie się ograniczać tylko do kampanii reklamowej. Jest nam ogromnie miło, że będziemy mogli również wspierać działalność artystyczną Dawida.

Po półtorarocznej przerwie od koncertowania Dawid Podsiadło szykuje się do powrotu na scenę. Pierwszy koncert artysty odbędzie się podczas tegorocznego Open’era.

Polecane

Share This