Jay Z odpowiada na krytykę Tidal: „iTunes nie został zbudowany w tydzień”

"Spotify potrzebowało dziewięciu lat, by odnieść sukces".


2015.04.28

opublikował:

Jay Z odpowiada na krytykę Tidal: „iTunes nie został zbudowany w tydzień”

Serwis streamingowy Tidal miał zrewolucjonizować rynek, tak przynajmniej obiecywali Jay Z oraz grupa udziałowców z Alicią Keys, Beyonce, Madonną i Jackiem Whitem na czele. Oczekiwania były ogromne, stąd kilka tygodni po głośnej konferencji prasowej , na której Shawn Carter zaprezentował nowe wcielenie serwisu, w sieci pojawia się sporo krytyki pod adresem Tidal.

Jay Z odpowiedział na krytykę na Twitterze. Tidal ma się dobrze. Mamy ponad 770 000 subskrybentów. Jesteśmy w tym biznesie krócej niż miesiąc – zauważa Carter. Sklep iTunes nie został zbudowany w dzień. Spotify potrzebowało dziewięciu lat, by odnieść sukces. Jesteśmy tutaj na dłużej. Proszę, dajcie nam szansę dojrzeć i robić to lepiej. Mamy znacznie więcej niż muzykę. Mamy materiały wideo, ekskluzywne koncerty, możliwość wcześniejszego kupowania biletów na eventy, sport na żywo – wylicza Jay Z i dodaje, że Tidal wspiera artystów niezależnych oraz płaci muzykom najwięcej spośród serwisów streamingowych. Oddajemy 75% wszystkim artystom, autorom i producentom. Wszystkim, nie tylko tym współwłaścicielom obecnym na scenie – pisze na Twitterze Jay Z odnosząc się do wspomnianej wcześniej konferencji prasowej.

A jak Wy oceniacie szanse Tidal na rynku serwisów streamingowych? Mieliśmy już styczność z Tidal?

Polecane

Share This