Nowy klip Aphex Twina nie przeszedł testu na epilepsję

Na szczęście jest internet, ale... oglądacie na własną odpowiedzialność!


2018.08.08

opublikował:

Nowy klip Aphex Twina nie przeszedł testu na epilepsję

Niedawno wspominaliśmy o tym, że Aphex Twin powraca. Wytwórnia Warp ponownie postawiła na nietypową kampanię promocyjną i prezentowała grafiki związane z nowym dziełem w różnych miejscach. Teraz pojawił się klip do utworu „T69 Collapse”, który… nie przeszedł testów na epilepsję.

Wideoklip miał zostać pokazany w nocnym bloku programowym Cartoon Network „Adult Swim”. Niestety, ale klip nie został wyemitowany, ponieważ nie przeszedł testu Hardinga, który sprawdza możliwość wywołania epilepsji. Pulsujące wideo może drażnić i powodować ataki, dlatego emisja w TV została zakazana. W internecie nie obowiązują tak restrykcyjne ograniczenia, dlatego wideo „T69 Collapse” pojawiło się na oficjalnym kanale Aphex Twina.

Logotypy Aphex Twina w londyńskim metrze

Dwa logotypy Aphex Twina pojawiły się w stacji metra Elephant & Castle w południowym Londynie. Grafiki zostały zaprojektowane tak, aby wyglądały jak część tunelu. W rzeczywistości są to zwykłe reklamy billboardowe. Ich lokalizacja również nie jest przypadkowa. Aphex Twin kiedyś powiedział, że mieszkał w Elephant & Castle w czasie nagrywania EP-ki “Come To Daddy”.

To nie pierwszy raz, kiedy wytwórnia Warp zastosowała taką komunikację. “Syro” promował sterowiec latający nad Londynem, natomiast EP-ka “Cheetah” miała swoje własne stoisko na letniej wystawie NAMM w amerykańskim Nashville.

Nietypowa kampania promocyjna

Grafiki opublikowały także sklep Amoeba i magazyn IDM News.

#aphextwin

Post udostępniony przez Amoeba Hollywood (@amoebahollywood)

Polecane

Share This