Tede i PLNY trollują H&M

Błyskawiczna reakcja na incydent z udziałem popularnej marki.

2018.01.12

opublikował:

Tede i PLNY trollują H&M

foto: P. Tarasewicz

Tede i PLNY kolejny raz udowadniają, że potrafią błyskawicznie zareagować na sytuację rynkową. Kiedy w 2014 roku Peja publikował klip do kawałka “Prawdziwy rap rozpierdol”, można było zobaczyć w nim mężczyznę noszącego koszulkę z napisem “Fake Tede”. Kilka dni później t-shirty z bardzo podobnym napisem “Take Tede” trafiły do oferty sklepu PLNY. Teraz mamy do czynienia z odpowiedzią na problemy marki H&M, o której jest głośno za sprawą zdjęcia czarnoskórego chłopca reklamującego bluzę z napisem “najfajniejsza małpa w dżungli”. Fotografia została odebrana jako akt rasizmu i sprawiła, że współpracujący z H&M The Weeknd i G-Eazy zrezygnowali z projektowania odzieży dla marki.

Tede zaprezentował na Instagramie zdjęcie, na którym pozuje w bluzie nawiązującej do niefortunnej grafiki H&M. W miejscu oryginalnego tekstu “coolest monkey in the jungle” u TDF-a pojawia się “coolest money in the jungle”. Do sprzedaży mają trafić czarne lub szare bluzy. W tym aspekcie Tede pozostawia wybór fanom.

Eventim

Post udostępniony przez TEDE (@tedef)

Post udostępniony przez TEDE (@tedef)

Tagi


Polecane