Billboard zaczyna traktować Facebooka jak YouTube’a


2021.03.04

opublikował:

Billboard zaczyna traktować Facebooka jak YouTube’a

Billboard Charts, w tym Billboard Hot 100, Billboard 200, Artist 100 i Billboard Global 200, będą teraz uwzględniać strumienie oficjalnie licencjonowanych teledysków na Facebooku podczas kompilowania list przebojów.

Zmiana ta ma wejść w życie 27 marca, z danymi wstecznymi z okresu 12-18 marca. Facebook zaczął udostępniać oficjalnie licencjonowane teledyski w sierpniu ubiegłego roku.

Przypomnijmy, że od 2013 roku Billboard zaczął uwzględniać w swoich zestawienia odtworzenia z YouTube’a.

Tamara Hrivnak, wiceprezes ds. rozwoju biznesu i partnerstwa na Facebooku, powiedziała w oświadczeniu, że decyzja Billboardu jest „ważnym krokiem” dla serwisu.

Na Facebooku teledyski to znacznie więcej niż sam film. Chodzi o stworzenie nowego kanału dla doświadczeń całych społeczności związanych z muzyką, dzięki czemu możesz odkryć nowego wykonawcę z teledyskiem udostępniony przez artystę, którego obserwujesz lub znajomego w kanale aktualności. Możesz nawiązać kontakt z innymi fanami, którzy podzielają twoją pasję w grupie na Facebooku poświęconej twój ulubionemu artyscir i reaguj na film w czasie rzeczywistym –  momencie jego premiery. I wszystko to dzieje się  na tej samej platformie.

Polecane


Share This