Chiara Grispo i Michał Szczygieł zaprezentowali wspólny klip


2018.08.24

opublikował:

Chiara Grispo i Michał Szczygieł zaprezentowali wspólny klip

foto: mat. pras.

Włoska wokalistka Chiara Grispo oraz Michał Szczygieł, autor hitu „Nic tu po mnie”, stworzyli wspólnie jeden z najbardziej przebojowych kawałków tego roku – „Since You Left Me”.

„Since You Left Me” to historia młodej dziewczyny, która oznajmia, że nie zamierza uzależniać swojego szczęścia od faktu bycia w związku. Choć kawałek opowiada o zakończeniu relacji, jest w nim mnóstwo pozytywnych emocji oraz poczucie wolności. Do kawałka powstał teledysk, który zrealizowano w Warszawie.

 

 

Chiara Grispo od najmłodszych lat pasjonowała się muzyką. Jako 11-latka wzięła udział w konkursie telewizyjnym i została twarzą Disney Channel. – Od zawsze wiedziałam, że chcę śpiewać – przyznaje wokalistka. Przełomowy okazał się dla niej rok 2016, w którym m.in. otwierała wielki koncert Modà na stadionie San Siro oraz udzieliła głosu głównej bohaterce animacji Disneya „Vaiana: Skarb Oceanu”. Grispo skomponowała kilkanaście utworów, śpiewa po angielsku oraz włosku, a jej najpopularniejsze piosenki w dotychczasowym dorobku to „Come On” oraz „Blind”.

Michał Szczygieł ma 19 lat, pochodzi z Nowej Wsi koło Krynicy Zdrój. W dzieciństwie trenował piłkę nożną, z czasem jednak muzyka zepchnęła treningi na dalszy plan. Michał wychował się na polskim rapie. – To on skradł mi serce, gdy byłem jeszcze w podstawówce. Zakochanie trwa do teraz – mówi młody wokalista. Pewnego razu, będąc w Warszawie, Szczygieł wraz z koleżanką wpadli na pomysł, by sprawdzić, jak wyglądają precastingi do „The Voice of Poland”. – Traktowałem to jako zabawę, krótką przygodę i spojrzenie na takie przedsięwzięcie od wewnątrz. Jak się później okazało, ta jednodniowa przygoda zamieniła się w półroczną podróż. Tak zostałem finalistą ósmej edycji „The Voice of Poland” – opowiada Szczygieł. W marcu 2018 ukazał się jego debiutancki singiel „Nic tu po mnie”, który dotarł do 2. miejsca Airplay. Klip ma już ponad 14 mln wyświetleń na YouTube.

Polecane