fot. mat. pras.
Opublikowany przez H&M wizerunek czarnoskórego chłopca ubranego w zieloną bluzę z napisem „najfajniejsza małpa w dżungli” jest w ostatnich dniach prawdopodobnie najszerzej komentowanym zdjęciem w mediach. Na producenta odzieży wylała się fala krytyki, współpracujący z nim artyści – The Weeknd i G-Eazy – postanowili czym prędzej rozstać się z marką. H&M usunął zdjęcie i przeprosił wszystkich, którzy poczuli się urażeni, ale trudno powiedzieć, że to ratuje sytuację.
Do tej pory skupiano się przede wszystkim na krytykowaniu marki i zarzucaniu jej rasizmu. Diddy także zwraca na to uwagę, ale znacznie więcej energii poświęca chłopcu pozującemu w bluzie H&M. Raper i biznesmen postanowił zaproponować mu pracę. Diddy chce zapłacić chłopcu milion dolarów za promowanie jego marki odzieżowej Sean John. O pomyśle Seana Combsa poinformował brytyjski serwis Metro.co.uk.
Pomysł Diddy’ego docenił Busta Rhymes, który napisał na Instagramie: – Jeśli to się dzieje naprawdę, dziękuję mojemu bratu Diddy’emu za upodmiotowienie i bycie przykładem tego, jak ważne jest ochronnym ramieniem młodych, by prowadzić ich, chronić, uczyć i wspierać. Siedmiogwiazdkowy generał salutuje ci za to.
Słynąca z innowacji i dbałości o środowisko grupa ogłosiła premierę nowego albumu "Moon Music"
Publiczność była zachwycona.
Jedna z nich niedawno domagała się wynagrodzenia.
Gdzie dziennikarz doszukał się podobieństw?
Mężczyzna chciał wzniecić wojnę rasową tuż przed wyborami w prezydenckimi USA
Władze nie patyczkują się z raperem.