Dwa i pół miliona w tydzień? Tak to robią PRO8L3M i Brodka


2021.01.27

opublikował:

Dwa i pół miliona w tydzień? Tak to robią PRO8L3M i Brodka

fot. mat. pras.

Od momentu premiery singla „Żar (Tak To Robię)” Internet pęka w szwach od pozytywnych opinii na temat tego nieoczekiwanego połączenia muzycznych sił. W międzyczasie Ballantine’s wypuszcza trzy mini dokumenty odsłaniające kulisy współpracy, a PRO8L3M i Brodka idą na rekord. W dodatku robią to po swojemu, bez względu na oczekiwania innych.

To nie pierwszy raz, kiedy odsłony ich teledysków osiągają siedmiocyfrowe wyniki. Twórczość PRO8L3MU od lat nie znika z pierwszych miejsc muzycznych rankingów. Brodka nie pozostaje w tyle. Platynowe płyty, największe festiwale, setki koncertów. Gdyby zebrać ich wspólny artystyczny dorobek w całość, to największa półka z nagrodami mogłaby nie udźwignąć tego ciężaru. Sukces ich wspólnego projektu był im pisany. Czy zatem na starcie postanowili osiąść na laurach? Absolutnie nie! W projekcie Tak To Robię marki Ballantine’s, pokazali to, co od zawsze było ich wyróżnikiem – nieuleganie presjom, wymykanie się schematom i przede wszystkim wierność sobie.

Sprawdź także: Brodka częścią londyńskiego projektu Speedy Wunderground

Głównym z aspektów pracy, o którym wspomina Steez w jednym z 3 krótkich dokumentów, które powstały w ramach projektu jest unikatowość. Dzięki tym filmom poznajemy kulisy powstania teledysku, dowiadujemy się więcej na temat tekstu do utworu „Żar” (Tak To Robię), podejścia artystów do współpracy z marką, a także o podążaniu własną drogą w ich działaniach artystycznych. Dokumenty autorstwa Filipa Skrońca to opowieść o tym jak pozostać sobą w świecie, w którym każdy chce dla nas najlepiej, ale jak mówi Brodka „…jedyną słuszną odpowiedzią na koniec dnia jest po prostu robić swoje”.

Wszystkie trzy filmy można zobaczyć na IgTV oficjalnym profilu marki Ballantine’s. Teledysk do utworu „Żar (Tak To Robię)” dostępny jest w serwisie You Tube. Warto dodać, że piosenka znakomicie radzi sobie także na platformie Spotify, gdzie odsłuchano ją już ponad 1,2 mln razy.

Polecane

Share This