Jay-Z zainspirowany reklamą fast-foodów

Amerykański raper wypowiedział się niedawno na temat swojego najnowszego nagrania, „D.O.A.”.


2009.06.15

opublikował:

Jay-Z zainspirowany reklamą fast-foodów

O „D.O.A. (Death Of Auto-Tune)” mówi w ostatnim czasie praktycznie cały światek hip-hopowy. Piosenka, krytykująca popularny efekt głosowy, spotyka się z różnymi opiniami. Wielu muzycznych purystów chwali Jaya za ten ruch, ale pojawiają się też głosy sprzeciwu, jak np. od Jima Jonesa czy DJ Webstara. A co o tym wszystkim myśli sam autor kontrowersyjnego kawałka?

„Myślę, że gdy w hip-hopie jakiś trend staje się powoli zwykłym trikiem, przynętą, pora zareagować, pchnąć to dalej”, powiedział nowojorski raper „Chicago`s WGCI”. „Oglądałem reklamę Wendy’s (popularna w USA sieć fast-foodów – przyp. red.) i użyty jest tam auto-tune. Wyśmiewają ten efekt. Pomyślałem: „OK, koniec z tym”. To był na początku fajny trend. Wielu ludzi zrobiło na jego podstawie mnóstwo znakomitej muzyki, ale teraz pora na zmiany.”

„D.O.A.” znajdzie się na najnowszym krążku Jaya-Z, „Blueprint 3”, którego premiera przewidziana jest na 11 września.

Tagi


Polecane

Share This