Kim jest Młody Czuxx, raper i wokalista reprezentujący barwy federacji MMA Malika Montany?


2021.03.24

opublikował:

Kim jest Młody Czuxx, raper i wokalista reprezentujący barwy federacji MMA Malika Montany?

fot. YouTube

Malik Montana zaskoczył nas niedawno, ogłaszając start własnej federacji MMA – Highleague. Artysta chce podbić nią rynek freak fightów, a jednocześnie wznieść tego typu wydarzenia na nowy poziom jakościowy.

Pomysł narodził się z tego, że dostawałem propozycje walk. Propozycje te były za pieniądze, które w moim odczuciu są zwykłymi ochłapami. Idąc tym tokiem myślenia, że żadną z tych federacji nie było na mnie stać, pomyślałem sobie, że założę własną.

Moja federacja w estetyce wizualnej i wydźwięku nie będzie się kojarzyła z jakąś wschodnioeuropejską patologią. Chciałbym przede wszystkim, żeby to wszystko trzymało poziom. Aby ten poziom na trochę innym poziomie dostarczał wam rozrywkę i wszystko się trzymało w takiej estetyce, w jakiej mnie znacie – wyjaśniał niedawno artysta

Dotychczas poznaliśmy dwoje zawodników, którzy będą reprezentować barwy Highleague. Malik zaprosił do swojej federacji Lil Masti, która ma za sobą walkę w Fame MMA, ale niedawno pokłóciła się z federacją. Na pierwszej gali Highleague wystąpi także Czuux. Ogłoszeniu tego drugiego towarzyszyły pewne zdziwienie, ponieważ okazało się, że twórca dla wielu fanów Malika jest kimś całkowicie anonimowym.

Sprawdź także: Lil Masti zarobi w federacji Malika Montany naprawdę wielkie pieniądze

Kim w takim razie jest Młody Czuux? 19-etni Piotr Czupryn, bo tak naprawdę nazywa się twórca, od sześciu lat z powodzeniem prowadzi własny kanał na YouTube. Wcześniej nagrywał „let’s playe” z Minecrafta. Pierwsze materiały publikował już jako ośmiolatek. Choć liczba jego subsrybentów wynosząca obecnie 608 tysięcy przy dzisiejszych standardach nie zwala z nóg (dla porównania Lil Masti ma 974 tysiące), to łączna liczba wyświetleń jego materiałów robi duże wrażenie. Filmy opublikowane przez Young Czuuxa obejrzano 69,5 miliona razy (znów porównajmy z Lil Masti – jej kanał jest o kilka miesięcy młodszy i choć ma o połowę więcej subskrybentów, to filmy wyświetlono 44,2 mln razy.

Na kanale Czuuxa obok vlogów znajdują się także piosenki, w tym kilka takich, które zyskały status hitów. „O co chodzi?” z października 2017 ma 9,4 mln wyświetleń, „Troja” sprzed roku 4,5 mln. Jednym z najpopularniejszych filmów na kanale Czuuxa jest ten, na którym widzimy młodego twórcę (kręcąc to wideo Piotr miał 15 lat) śpiewającego „Shape of You” Eda Sheerana po nawdychaniu się helu.

Wydaje się, że to właśnie muzyczna działalność skłoniła Czuuxa do przyjęcia propozycji Highleague (oczywiście poza korzyściami finansowymi). 1 kwietnia ma się ukazać jego album „Golden Boi”, więc promocja, którą zapewni twórcy federacja Malika przyda mu się, by zwiększyć dotarcie swojej muzyki. Young Czuux na pewno chciałby bardziej zaistnieć na Spotify, gdzie w ciągu ostatniego miesiąca słuchało go 14 tysięcy użytkowników. Patrząc na liczby z YouTube’a, nie jest to statystyka, któr napawa Czuuxa dumą.

Polecane

Share This