Kulisy powstawania okładki nowej płyty Ostrego


2020.02.12

opublikował:

Kulisy powstawania okładki nowej płyty Ostrego

fot. Paweł Fabjański

Nadchodzący album Ostrego „GNIEW” będzie niecodziennym wydarzeniem nie tylko jeśli chodzi o zawartość muzyczną. Artysta po raz pierwszy zaprosił do współpracy pracownię plastyczną 247studio pod artystyczną dyrekcją Oskara Podolskiego aka OESU. Efektem jest nie tylko nowy album, ale i seria mistrzowsko zaprojektowanych produktów kolekcjonerskich. Partnerem 247studio w pracach nad projektowaniem oprawy graficznej nowego albumu O.S.T.R. był Paweł Fabjański, znany polski fotograf, Łodzianin, prywatnie kolega Ostrego z ławki szkolnej i autor jego pierwszych okładek, takich jak “Masz to jak w banku”, “Tabasko”, “Jazzurekcja”, “7” i “HollyŁódź”.

Wytwórnia Asfalt Records wydaje nową płytę Ostrego w trzech unikatowych wersjach, z czego pierwsza (Wersja A) wyprzedała się pod koniec grudnia w osiem godzin od pojawienia się na sieci. W przedsprzedaży pozostały jeszcze ostatnie egzemplarze, także rozszerzonej, wersji B (2CD) zawierającej unikatowe opakowanie, a także dodatkowy krążek “Snap Jazz Edition” z autorskimi remiksami całego albumu. Do sprzedaży w dniu premiery trafi jedynie regularna, jednopłytowa wersja C.

Dzięki 247studio każda z edycji albumu posiada własną, unikatową okładkę i wyjątkową oprawę graficzną – nowoczesną, dopracowaną i od razu rzucającą się w oczy. Płycie towarzyszy też specjalny i częściowo limitowany merch tekstylny, który sam w sobie stanowi odrębną kolekcję odzieżową (w jej skład wchodzą t-shirt, bluza, czapka z daszkiem, komin), a także slipmata, plakat i zestaw stickerów. Wszystko pod nadzorem artystycznym 247studio.

Zarówno album „GNIEW” w limitowanej do 10 000 wersji B, jak i wszystkie produkty wchodzące w skład towarzyszącej płycie kolekcji są dostępne w przedsprzedaży.

Polecane

Share This