„Must Be The Music” – ostatnie dwa castingi

"Tylko muzyka. Must be the music" - ostatnie dwa castingi i ostatnia szansa na bilet do sławy.


2011.06.30

opublikował:

„Must Be The Music” – ostatnie dwa castingi

Po Łodzi, Warszawie, Rzeszowie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu przed nami już ostatnie dwa castingi. W najbliższy weekend ekipa programu odwiedzi: w sobotę, 2.07 – Gdańsk ( Gospoda Gdańska, ul. Rajska 6 ), i w niedzielę, 3.07 – Olsztyn ( Hotel MANOR, ul. Kanarkowa 47 ). Rejestracja w godzinach: 8.00 – 16.00!

Program “Tylko muzyka. Must be the music” stawia na ludzi uzdolnionych muzycznie, którzy śpiewają i grają – którzy po prostu są muzyką. Dlatego szukamy zespołów: pop, rock, blues, folk, metal, wokalistów, chórów, kapel ludowych, orkiestr i instrumentalistów, czyli wszystkich, którym w duszy gra muzyka. Możesz wystąpić z własną kompozycją lub coverem. Nie ważne ile masz lat, jak wyglądasz – najważniejsze, że żyjesz muzyką i tylko ona nadaje twojemu życiu sens.

„Tylko muzyka. Must be the music” jest nowatorski w stosunku do innych talent show, gdyż daje szansę wykonawcy stać się znanym nie tylko w telewizji, ale i w internecie – już od pierwszych minut programu. 

Druga edycja popularnego talent show już jesienią w Telewizji POLSAT – poprowadzą ją Paulina Sykut i Maciej Rock. W jury zasiądą ponownie: Kora, Elżbieta Zapendowska, Adam Sztaba i Wojtek „Łozo” Łozowski.

****

Pierwsza edycja muzycznego show zakończyła się olbrzymim sukcesem – główną nagrodę, czyli 100 tys. złotych oraz występ podczas tegorocznego Sopot TOPtrendy Festiwal zdobył olsztyński zespół Enej. W ścisłym finale głosami widzów Enej pokonał wokalistę z Filipin – Conrado Yaneza i młodego utalentowanego skrzypka Tomasza Dolskiego. W czasie nadawania programu Telewizja POLSAT była zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej 16-49.

Średnia oglądalność 10 odcinków show, w grupie komercyjnej 16-49 wyniosła – 27,4% (dane Nielsen Audience Measurement), dając Telewizji POLSAT pozycję lidera sobotniego wieczoru. Średnia oglądalność odcinka wyniosła prawie 3,5 mln widzów.

Gigantycznym sukcesem okazał się również fan page programu na Facebook’u, który zgromadził olbrzymią liczbę fanów. Program wywoływał ogromne zaangażowanie użytkowników, którzy co tydzień oddawali na swoich ulubieńców średnio 220 tys. głosów (łącznie ponad 2 mln głosów oddanych). Ponad 100 tys. użytkowników dziennie komentowało na bieżąco wydarzenia w programie, a na „Tablicy” fani pozostawili ponad 1 mln 650 tys. wpisów. W samych tylko grupach dyskusyjnych zebranych wokół uczestników show przewinęło się ponad 25 tys. internautów. Obecnie fan page ma już blisko 277 tys. „lajkowiczów”.

Muzyczne talent show „Tylko muzyka. Must be the music” powstało na licencji amerykańskiej firmy Shine International i brytyjskiej wersji formatu „Must be the music”. „Tylko muzyka. Must be the music” to pierwszy talent show, w którym za pomocą Facebooka uczestnicy i widzowie mogli wejść tak silnie w interakcje.

Producentem na zlecenie Telewizji POLSAT jest firma Intergalactic.

Polecane

Share This