Nowy Diddy

"Last Train To Paris", premiera - marzec 2010 rok.


2009.12.30

opublikował:

Nowy Diddy

Sean „Diddy” Combs, jeden z największych artystów i producentów na świecie podpisał kontrakt z Interscope Geffen A&M – poinformował Jimmy Iovine, prezes Interscope Geffen A&M. Umowa dotyczy nowych proj ektów Diddy’ego, w tym mający się w marcu ukazać album „Last Train To Paris”. Album będzie pierwszym wspólnym przedsięwzięciem Bad Boy Records i Interscope. Album będzie promował singiel „Love Come Down”.

 „Puff jest jedną z niewielu osób w biznesie muzycznym, które działa na tak wielu płaszczyznach – mówi Iovine – moda, telewizja, muzyka – jak również nagrania. Jeśli taki wolny strzelec pojawia się na horyzoncie, po prostu łapiesz go”.

Diddy – po pięciu latach współpracy – rozstał się z Atlantic Records. Pozostała część katalogu Bad Boy Records pozostanie w poprzednim labelu. „Jestem podekscytowany współpracą z Jimmym Iovine’m i Interscope Records nad przyszłymi projektami muzycznymi, dotyczącymi mojej kariery muzycznej – mówi Puff – Dzięki nowej umowie, mam nadzieję podpisać kontrakty z kolejnymi supergwiazdami i robić dobrą muzykę w nowym miejscu. To początek nowej muzycznej ery dla Bad Boy Records”.

 

Szósty studyjny album „Last Train To Paris” to następca płyty „Press Play” z 2006 roku. Trzy z jego pięciu albumów zajęły pierwsze miejsca, a dwa dotarły do drugiego miejsca zestawień sprzedaży. Jego debiut z 1997 roku – „No Way Out” uzyskał status siedmiokrotnej platyny, a kolejne trzy pokryły się również platyną. 10 singli wydanych solo znalazło się w pierwszej dziesiątce zestawień. Gościnnie pojawił się na sześciu kolejnych hitach z pierwszej dziesiątki. Za „Shake Ya Tailfeather” z soundtracku „Bad Boys II” Diddy otrzymał swoją trzecią statuetkę Grammy. Combs był również producentem hitów dla innych artystów m.in. Arethy Franklin, Stinga, Jennifer Lopez, Mary J. Blige, Janet Jackson oraz Notoriousa B.I.G. Do tej pory płyty Diddiego rozeszły się w nakładzie 75 milionów na całym świecie.

 

Jako Prezes i właściciel Bad Boy Worldwide Entertainment Group, Combs zarządza jedną z najbardziej wpływowych firm biznesu muzycznego, której działalność obejmuje nagrywanie, publishing, management artystów, produkcję telewizyjną i filmową, studia nagraniowe, odzież oraz restauracje. Ostatnio Sean „Diddy” Combs został nazwany przez Time Magazine i CNN „jednym z najbardziej wpływowych biznesmenów na świecie”.

Tagi


Polecane

Share This