fot. P. Tarasewicz
„Mewa” to kolejny singiel zapowiadający mój nowy album. Jest to moja zakrzywiona wizja pogoni za szczęściem vs. pogoń za pieniędzmi i rzeczami. Tę ostatnią wszyscy uprawiamy zamiast częściej uprawiać tę pierwszą. Tytułowa „Mewa” to metafora, bo żyję i urodziłem się w Warszawie, gdzie wszystko pędzi niemiłosiernie, a przecież nie ma tu nawet dostępu do morza. Chodzi o to by raczej spędzać swój czas, zamiast go wykorzystywać. Życzę każdemu, żeby mógł tak robić częściej, choćby siedząc nad wodą i gapiąc się w fale – mówi Pezet.
Utwór „Mewa” powstał we współpracy z marką Sprite, która w swojej najnowszej kampanii „Chill Time is Not Wasted Time” zachęca do zatrzymania się i odpoczynku w taki sposób na jaki każdy ma ochotę, bez względu na to czy jest to słuchanie muzyki, granie w gry komputerowe czy przeglądanie social mediów. Teledysk w reżyserii Andiamo wyprodukowało SHOOTME, a za muzykę odpowiada Auer i Piotrek Lewandowski.
„Muzyka komercyjna” dostępna w preorderze zostanie wzbogacona o premierowe utwory. Wydanie już teraz można zamawiać pod adresem: www.pezet81.pl
Pierwszym singlem z płyty „Muzyka komercyjna” jest „Jan Paweł”.
Trwa również przedsprzedaż biletów na jesienną trasę Pezeta BUSINESS CLASS TOUR: https://goingapp.pl/polecamy/pezet
Ostatnia płyta Pezeta to „Muzyka Współczesna” z 2019 roku. Album uzyskał status potrójnej platyny, a pochodzący z niej singiel „Magenta” zdobył wyróżnienie Diamentowego Singla.