Open`er bez Heinekena

Nazwa sponsora znika po 11 latach.


2013.11.06

opublikował:

Open`er bez Heinekena

Przyszłoroczny Open`er Festival będzie po prostu Open`er Festivalem. Z nazwy zniknie sponsor tytularny, marka Heineken. Nie znaczy to bynajmniej, że współpraca Alter Artu i Grupy Żywiec się zakończyła. Heineken pozostaje patronem imprezy. Nieoficjalnie mówi się, że Grupa Żywiec miała zastrzeżenia dotyczące promocji festiwalu, który w szeroko pojętej świadomości od lat funkcjonował jako Open`er Festival i niekoniecznie nazwę tę uzupełniano o słowo „Heineken”.

W oficjalnym komunikacie wystosowanym przez Mikołaja Ziółkowskiego, szefa Alter Artu, czytamy: Rok 2013 to 11 lat partnerstwa tytularnego i współdziałania Heinekena i Alter Art przy organizacji festiwalu Open`er. Ta chyba najdłuższa umowa – współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie. Rozpoczynamy współpracę z marką Heineken na innej płaszczyźnie pewni, że otwiera to kolejny etap naszego partnerstwa. A jak każdego roku o tej porze, trwają wytężone prace nad kolejną edycją festiwalu – już za kilka tygodni poznamy pierwszych artystów Open`era 2014, a 15 listopada rozpoczynamy sprzedaż karnetów na nadchodzącą edycję festiwalu.

Polecane

Share This