„Chodź na pole” to głośny klip, w którym udział wzięło łącznie 40 osób (34 raperów plus DJ`eje i producenci). Jest to pierwsze tak duże przedsięwzięcie w Krakowie, a jego rozmiar stawia je również na pierwszym miejscu w Polsce.
{reklama-hh}
Inicjatywa „10PLN” ma na celu uświadomić jak symboliczną, a zarazem ważną w kontekście twórczym kwotą jest – 10pln. Autorami akcji są krakowscy nawijacze: Ryvin (Prokru), Tater (Dealpack – Nowohucka Krew), oraz Polar (Obieżytrack). To odpowiedź na brak zainteresowania kupowaniem nielegali. Biorąc pod uwagę całość prac związanych z ukazaniem się fizycznej wersji płyty, jest to dużo większy wkład, niż w sytuacji „legalnych” produkcji, ponieważ tutaj wszystkie czynności wykonują sami raperzy. Pokrywają również wszystkie koszty z tym związane. Przy cenie 10pln, wpływ ze sprzedaży jednej płytki pozwala na wytłoczenie kolejnej.