Quebo o promocji „ROMANTIC PSYCHO”: „Daliśmy trochę czasu ludziom, żeby się wyżyli w internecie”


2020.11.11

opublikował:

Quebo o promocji „ROMANTIC PSYCHO”: „Daliśmy trochę czasu ludziom, żeby się wyżyli w internecie”

fot. kadr z wideo

Kampania poprzedzająca wydanie tegorocznego albumu Quebonafide „ROMANTIC PSYCHO” była jedną z najbardziej spektakularnych, a przy tym nietypowych przedsięwzięć promocyjnych w polskiej muzyce. Jej twórcy otrzymali nominację do nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy i w związku z tym wyróżnieniem dzielą się filmem przedstawiającym założenia i przebieg akcji.

Wszystko zaczęło się od tego zdjęcia z liceum. Jakbyśmy wtedy wszyscy nie wyglądali zabawnie – mówi w poniższym nagraniu. – Ale skoro to takie zabawne, postanowiłem wykorzystać ten wizerunek przy okazji premiery płyty i sprawdzić, czy fani polubią tego gościa z liceum, a nie tylko tego w kolorowych włosach – dodaje.

Pierwszym etapem promocji był klip do kawałka „JESIEŃ”. To właśnie na planie tego teledysku Quebo zrobił selfie, które trafiło na okładkę płyty-zmyłki, czyli preorderowego albumu, który poprzedzał premierę właściwego „ROMANTIC PSYCHO”. Na tym krążku znalazły się demówki nagrane na dyktafon w rodzinnym Ciechanowie. Premiery obu wydawnictw dzieliło kilkanaście dni, więc nie brakowało tych, którzy uwierzyli, że płyta demo jest tą docelową i skrytykowali ją w recenzjach.

Daliśmy trochę czasu ludziom, żeby się wyżyli w internecie – komentuje nietypowy zabieg Quebo.

Wizyta Kuby w Dzień Dobry TVN, krzyżówki, charytatywna wyprzedaż szafy czy wreszcie znakomite wideo nawiązujące do MTV Cribs – to tylko niektóre z elementów kampanii promującej album, które zapamiętamy na długo. O każdym z nich Quebo mówi w filmie, który zobaczycie poniżej.

Sprawdź też: Quebonafide odwiedził Roberta Lewandowskiego i przywiózł mu niecodzienną Złotą Piłkę

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez QueQuality (@quequalitypl)

Polecane


Share This