Rozczarowujące wyniki oglądalności reality show z Dodą

"Doda. 12 kroków do miłości" nie zawojowało rynku.


2022.09.23

opublikował:

Rozczarowujące wyniki oglądalności reality show z Dodą

fot. mat. pras.

Poznaliśmy wyniki oglądalności pierwszych trzech odcinków reality show „Doda. 12 kroków do miłości”. Wynika z nich, że mimo ogromnej popularności wokalistki i szeroko zakrojonej promocji programu, nie podbił on serc widzów Polsatu. Średnia widownia „12 kroków…” wynosi 742 tysiące. – W porównaniu do nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie serialu „Kuchnia” widownia się niemal nie zmieniła – podaje serwis Wirtualnemedia.pl.

Podana wyżej liczba daje Polsatowi w porze emisji programu (soboty o 20.00) 6,03% udziału w rynku wśród wszystkich widzów. To niemal identyczny wynik do ubiegłorocznej „Kuchni”, która w tym samym czasie gromadziła 745 tys., co wówczas również przekładało się na 6,03% w grupie ogólnej. Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który oglądało blisko 811 tys. widzów. Skoro program zapowiadany jako ramówkowy hit nie podbił słupków oglądalności, to trudno mówić o sukcesie reality show, w którym Doda szuka nowego partnera.

Tagi


Polecane

Share This