Pierwszy polski koncert został niezwykle ciepło przyjęty przez fanów. Oryginalność aranżacji współczesnych utworów w stylistyce lat 40. przypadła do gustu polskim fanom, co było widać po entuzjastycznych reakcjach widzów Stodoły.
Istnieje spore prawdopodobieństwo, że widzieliście lub może słyszeliście muzyczny kolektyw znany jako Postmodern Jukebox na tablicach mediów społecznościowych. Te pomysłowe i pełne talentu występy dosłownie opanowały tablice na Facebooku, Twitterze i wielu innych serwisach razem z pełnymi zachwytu komentarzami. Najwięcej z nich chwali zdolność zespołu do aranżowania współczesnych hitów w fantastyczne, pełne staromodnego charakteru utwory rodem z nowoorleańskich ulic początku ubiegłego wieku.
Wyobraźcie sobie piosenki Beyonce, Britney Spears czy Taylor Swift przerobione tak, jakby były przeznaczone dla Louisa Armstronga, Elli Fitzgerald, Judy Garland czy Niny Simone przy akompaniamencie porywającego mini-big bandu, którzy brzmi jak Benny Goodman. Po sukcesie ich coveru piosenki Miley Cyrus „We Can’t Stop”, który obejrzało ponad 12 milionów osób na YouTube, Bradlee i jego zespół stali się prawdziwymi gwiazdami serwisu! W zeszłym miesiącu Postmodern Jukebox osiągnęło ponad milion subskrypcji na swoim kanale na Youtube i ponad 232 miliony odsłon. W ostatnim czasie z powodzeniem wykonali cover „Blank Space” Taylor Swift w stylu starego kabaretu czy niesamowicie jazzowy cover „All About the Bass” Meghan Trainor, a także cover „I Want It that Way” Backstreet Boys w rytmie lat 70. i wersję fortepianową „Take Me To Church” Hoziera.
Scott Bradlee’s Postmodern Jukebox zapraszają na szaloną podróż w klimaty starego Hollywood podczas trzech koncertów w Polsce:
20 maja 2016 – Kraków, klub Kwadrat
21 maja 2016 – Warszawa, klub Stodoła
22 maja 2016 – Gdańsk, klub Parlament