Sex shop z Los Angeles zalany telefonami po publikacji klipu Taylor Swift

"Bad Blood" nowym rekordzistą Vevo.


2015.05.25

opublikował:

Sex shop z Los Angeles zalany telefonami po publikacji klipu Taylor Swift

„Bad Blood” w ciągu pierwszej doby obejrzano 20,1 miliona razy. To nowy rekord Vevo i wynik o 500 tysięcy wyświetleń lepszy od poprzedniego rekordzisty – „Anacondy” Nicki Minaj (19,6 mln w ciągu pierwszych 24h). Zjawisko, które można nazwać „Efektem Bad Blood” zatrzęsło nie tylko Vevo, ale też pewnym sex shopem w Los Angeles.

Stroje, w których paradują m.in. Taylor, Selena Gomez, Ellie Goulding, Jessica Alba i wiele innych pięknych kobiet, zostały wypożyczone z sex shopu. Dziennikarz „NY Post” w wyniku przeprowadzonego przez siebie śledztwa zlokalizował sklep. Okazuje się, że stroje pochodzą z mieszczącego się w Los Angeles sklepu z modą dla fetyszystów The Stockroom. Za użyczenie kostiumów sklep zainkasował 13 000 dolarów, ale to nic w porównaniu z tym, ile miałby szansę teraz zarobić, bowiem kierownik sklepu Shawn Gentry przyznaje, że po publikacji klipu The Stockroom zalała fala klientów zainteresowanych odkupieniem części garderoby noszonej przez Taylor i jej koleżanki. Większość chce rzeczywiście odkupić pożyczone na potrzeby teledysku rzeczy. Nie chcę zgadywać, co chcą z nimi robić – mówi ze śmiertelną powagą Gentry, przyznając jednak, że sklep nie zamierza zbijać majątku dzięki Taylor. Nie chcemy ich sprzedawać ani wypożyczać nikomu innemu. Wydaje mi się to „lepkie”. Poza tym lateksowe ubrania zwrócone przez ekipę realizującą klip zostały już przetworzone lub dokładnie umyte – dodaje. Shawn Gentry obiecuje za to, że sklep wprowadzi do oferty stroje wyglądające jak te z teledysku.

Wideo do „Bad Blood” gościnnymi zwrotkami Kendricka Lamara znajdziecie tutaj .

Polecane

Share This