Sokół włącza tryb spotkań. Czym jest nowa kampania z udziałem artysty?


2020.10.01

opublikował:

Sokół włącza tryb spotkań. Czym jest nowa kampania z udziałem artysty?

Foto: P. Tarasewicz / CGM.PL

Na pewno natknęliście się w ostatnich tygodniach na tajemnicze reklamy „trybu spotkań” z udziałem Wojtka Sokoła. Kampania pojawiała się zarówno w formie outdooru w przestrzeniach miejskich jak i w sieci. Na stronie trybspotkan.pl było widoczne odliczanie, które zakończyło się o północy i wtedy mieliśmy poznać kolejny etap akcji.

Sprawdź też: Sokół opowiedział o swoich relacjach z Peją

Wygląda na to, że nie wszystko zadziałało tak jak powinno, bo kiedy zaglądaliśmy na trybspotkan.pl w nocy i rano, poza wyzerowanym licznikiem były tam tylko komentarze od użytkowników. Dopiero około południa strona ruszyła pełną parą, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, że Sokół współpracuje z producentami wódki Wyborowej. Już na początku wiedzieliśmy, że raper nawiązał współpracę z marką alkoholową, ponieważ teaserowi kampanii towarzyszyła informacja o tym, że jest ona adresowana do osób pełnoletnich, dopiero teraz jednak ujawniono, że marką tą jest właśnie Wyborowa.

Spot z udziałem Sokoła znajdziecie poniżej.

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez W■JTEK S■K■Ł (@wojteksokol)

Polecane

Share This