Szpaku nie wyśle płyt do Anglii. Fani poszkodowani przez Brexit

GUGU tłumaczy swoją decyzję.


2021.02.19

opublikował:

Szpaku nie wyśle płyt do Anglii. Fani poszkodowani przez Brexit

fot. mat. pras.

Problem Brexitu dosięgnął fanów muzyki szybciej niż się wydawało. Pandemia zamroziła na kilkanaście miesięcy rynki koncertowe, więc więc spodziewaliśmy się, że realne problemy pojawią się dopiero po ich odmrożeniu, kiedy artyści będą musieli zmierzyć się z dodatkowymi kosztami i biurokracją związaną z załatwianiem wiz. Niestety, wygląda na to, że trudnością okazał się także transport płyt. W ostatnich tygodniach sami przekonujemy się o tym, robiąc zakupy w brytyjskich sklepach i czekając na dostawy znacznie dłużej niż zwykle. My jednak w końcu otrzymamy zamówione przesyłki. Niestety, fani Szpaka nie będą mieli tyle szczęścia.

Jedna z fanek szefa GUGU poinformowała Glamrap o problemach z wysyłką płyty do Anglii. W momencie składania zamówienia na „Różową panterę” wszystko było w porządku, ale przesyłka nie dotarła do słuchaczki, a sklep powiadomił, że nie będzie w stanie jej do niej wysłać.

Sprawdź także: Malik Montana trenuje pod okiem zawodnika z KSW. Raper szykuje się do startu na Fame MMA?

Do wyboru mam – wysłać płytę na polski adres lub po prostu dostać zwrot pieniędzy. Ani jedna ani druga opcja nie jest dla mnie satysfakcjonująca, gdyż wysłać na polski adres po prostu nie mam gdzie, a zwrot pieniędzy? Ja chciałam dostać płytę, a nie z powrotem swoje pieniądze Osobiście jestem bardzo rozczarowana zachowaniem polskiego raperarelacjonuje portalowi fanka Szpaka.

GUGU tymczasem informuje innych klientów z Anglii, że oni także nie otrzymają swoich zamówień, przesyłając im wiadomości o następującej treści:

Z przykrością stwierdzamy, że wycofujemy się z wysyłek do UK. Spowodowane jest to zaistniałą, po brexitową sytuacją podatkowo-celną. Gdy rozpoczęliśmy sprzedaż i wysyłki do UK sytuacja była klarowna i przejrzysta. Niestety zmiany, które przyniósł ze sobą brexit spowodowały, że realizowanie zamówień złożonych w zeszłym roku byłoby zbyt skomplikowane i nieopłacalne. Konieczność poniesienia kosztów cła oraz lokalny podatek VAT (koszt po naszej stronie) w większości przypadków przekracza wartość zamówienia netto. Z tego powodu zmuszeni jesteśmy do alternatywnych rozwiązań. Mamy dwie propozycje: 1. Anulowanie zamówienia i zwrot środków. 2. Zmiana adresu wysyłki na polski oraz zwrot różnicy w cenie wysyłki. Z całego serca przepraszamy za uniedogodnienia i trudności spowodowane tak długim czasem oczekiwania na Twoje zamówienie.

OBSERWUJ NAS NA FACEBOOKU

Polecane

Share This