W Wiadomościach zamazano logo WOŚP. Stacja się tłumaczy, a Jerzy Owsiak komentuje


2020.12.27

opublikował:

W Wiadomościach zamazano logo WOŚP. Stacja się tłumaczy, a Jerzy Owsiak komentuje

fot. Szymon Aksienionek / WOŚP

Choć ze względu na rozpoczynającą się jutro kwarantannę finał WOSP przesunięto na końcówkę stycznia, nie zapominamy, że Orkiestra i jej wolontariusze oraz sympatycy grają cały rok. W materiale poświęconym obchodom Bożego Narodzenia przez Polaków mieszkających w USA zamazano logo WOŚP, które miała na sobie właścicielka polskiego sklepu w Waszyngtonie, z którą rozmawiał reporter TVP. Stacja tłumaczy, że nie chciała zamazać tego logo, ale znak handlowy, który rzekomo miała na bluzce kobieta.

Intencją dziennikarzy nie było „zamazywanie serduszka WOŚP”. Jest ono widoczne w materiale. Chodziło o przesłonięcie znaku handlowego, który rozmówczyni miała na ubraniu oprócz logo WOŚP.Jednak wskutek niedokładnego montażu na sekundę został przesłonięty także znak WOŚP – czytamy na twitterowym profilu Wiadomości.

Przecież widać, że nie chodziło o „wyblurowanie serduszka WOŚP” bo jest ono doskonale widoczne na nagraniu. Naprawdę trzeba szczuć nawet w Święta Bożego Narodzenia?! – pyta szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, popierając swój komentarz innym fragmentem materiału.

Problem w tym, że przyglądając się powyższym nagraniom trudno dostrzec na bluzce inne logo niż serduszko WOŚP. Dodatkowo Wiadomościom nie przeszkadzają widoczne w nagraniu logotypy lizaków Chupa Chups, pierników Katarzynki i wafelków Prince Polo

Sytuację na swoim fanpage’u skomentował szef WOŚP. Jerzy Owsiak opublikował zdjęcie w koszulce z „wyblurowanym” logotypem fundacji i hasłem „Tego nie da się wymazać”. Prezes WOŚP dodał także krótki komentarz.

Miałem nadzieję, że czas świąt to czas z ciepłymi życzeniami w każdym kierunku, a jednak nie do końca.

Ze swojej strony autorom tego newsa TVP z Waszyngtonu świątecznie życzę zdrowia i przyjaźni w sercu – napisał Owsiak.

Polecane


Share This