Warsaw Music Week PRO 2017

Poznaliśmy program warsztatów towarzyszących WMW.


2017.10.03

opublikował:

Warsaw Music Week PRO 2017

Warsaw Music Week to nowoczesny festiwal miejski prezentujący utalentowanych artystów z Polski i zagranicy, a także kluby i sale koncertowe w Warszawie. Inicjatywa powstała w 2009 roku dzięki współpracy agencji Good Music Productions z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawa, Liverpool Music Week w okresie starań Warszawy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. I choć Warszawa nie zdobyła tytułu, zyskała nowy festiwal, który w tym roku będzie miał już 8. edycję. W ciągu 7 lat, na festiwalu bawiło się ponad 60 tysięcy osób! Gwiazdami poprzednich edycji byli m.in.: Unkle, Hooverphonic, Ladytron, Hercules & Love Affair, Crystal Fighters, DJ Mehdi, Goldie, Toro Y Moi, Erol Alkan, Thomas Azie, DJ Falcon i wielu innych. Łącznie w Warsaw Music Week udział wzięło ponad 90 artystów zagranicznych i 150 wykonawców z Polski, którzy wystąpili w ponad 25 klubach i salach koncertowych w Warszawie.

Przed nami ósma edycja imprezy, która odbędzie się między 5 a 7 października. Jej headlinerem będzie Danger, ponadto na imprezie zagrają m.in. Buslav, Young Stadium Club, Bovska, DakhaBrakha, Tęskno, Wojtek Urbański, Milky Wishlake, Oly. i Cute Mess. Koncertom towarzyszą zaplanowane na 7 października warsztaty, których program prezentujemy poniżej.

Sobota 07/10 | Centrum Kreatywności | ul. Targowa 56 | start godz. 12:00
wstęp: wolny/rejestracja

Cykl warsztatów dla młodych managerów, promotorów i artystów.

Warsaw Music Week to również platforma networkingowa dla przedstawicieli branży muzycznej umożliwiająca nawiązywania cennych kontaktów i wymianę doświadczeń dla artystów, menadżerów, wytwórni, promotorów. Działanie te odbywają się w ramach programu Warsaw Music Week Pro. W tym roku jego program stanowić będzie cykl warsztatów dla młodych managerów, promotorów i artystów.

Oto ich tematyka:

ABC branży muzycznej – prowadzenie Radek Chudzio | Fource Entertainment
start godz. 12:00, koniec 15:30 (3 godz.)
Od czego zacząć organizację trasy koncertowej? Jak promować muzykę? Kim jest booker? Czym zajmuje się A&R? Jaka jest rola promotora? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziecie podczas warsztatów, które poświęcone będą funkcjonowaniu branży muzycznej, organizacji występów i promocji artystów.

Jak nie utonąć w muzycznej cyberprzestrzeni? – prowadzenie Agnieszka Gos, Cezary Szpadzik | Wydawnictwo Agora
start godz. 12:00, koniec 12:45
Czy bez wydania fizycznej płyty można zaistnieć na rynku i na scenie! Jaki zarabiać na cyfrowej dystrybucji. Warsztaty przygotowany przez wydawnictwo Agora, dotyczący dystrybucji cyfrowej muzyki.

Social Media Ninja – prowadzący: Sabina Lawrow (VEVO Polska; Sama Przez Świat) i Cezary Chwicewski (Up To Date Festival)
start godz. 13:00, koniec 13:45
Jak promować artystów, muzykę i wydarzenia w sieci. Jak tworzyć profile oraz kanały w mediach społecznościowych.

Wstęp na wszystkie warsztaty jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona. Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o przesłanie mailowo prośby o akredytacje, ze wskazaniem na jaki warsztat chce się Pani/Pan akredytować, na adres wmw@warsawmusicweek.pl

Potwierdzenia akredytacji prześlemy do godz. 24:00. w dniu 4.10.2017.

PROWADZĄCY WARSZTATY:

Sabina Lawrów (VEVO Polska; Sama Przez Świat)

Kieruje Vevo Polska od prawie 5 lat, czyli od początku istnienia platformy. Z sukcesami buduje świadomość marki i angażuje fanów poprzez: Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Youtube, tumblr i Pinterest.

Cezary Chwicewski (Up To Date Festival)

Dyrektor kreatywny festiwalu Up To Date w Białymstoku. Jest twórcą festiwalowych filmów, autorem linii PRowych m.in. 50+ czyli Pozdro Techno dla Seniorów czy Wyślij Pocztówkę do Babci, ale jego rola nie ogranicza się tylko do kreacji i promocji. Cezary to również jeden z filarów organizacyjnych festiwalu, współtwórca zarówno marki Up To Date, jak i Pozdro Techno. Niegdyś porzucił rolę wziętego DJa, by w pełni móc się skupić na działaniach festiwalowych. Wizerunek UTDF to jego oczko w głowie. Zdobył dla Up To Date dwa KTRy i kilka innych nagród i wyróżnień.

Radek Chudzio | Fource Entertainment

Promotor, manager, booker. Karierę rozpoczynał od współpracy z artystami sceny niezależnej. Następnie pełnił rolę Booking Managera w warszawskiej Progresji – największym klubie koncertowym w Polsce. Obecnie stoi na czele polskiego oddziału Fource Entertainment – promotora koncertowego, który poza Polską operuje także w Czechach i w Kanadzie. Odpowiadał za organizację koncertów artystów takich jak Moderat, Kiasmos, Mastodon, Three Days Grace, czy Lil Peep a także wielu artystów rodzimej sceny. Uczestnik polskich misji handlowych na konferencjach Reeperbahn, czy Tallinn Music Week. Delegat lub panelista m.in. na Eurosonic, The Great Escape, Moscow Music Week, Break Out West, Ment Lubljana i wielu innych. Jest również managerem Oliviera Heima, który zaistniał w wielu mediach, takich jak The Independent, The Times, The Guardian, Mojo, Uncut, BBC Radio 1. Olivier zagrał wiele koncertów w całej Europie, w tym na najważniejszych festiwalach showcasowych np. The Great Escape, Reeperbahn, Primavera Sound, Europavox, a w Polsce m.in. na Openerze. Towarzyszył też na trasach zespołom takim, jak Wild Nothing, Mutual Benefit, Frankie Cosmos, czy Julia Jacklin.

Agnieszka Gos | Wydawnictwo Agora Digital

Od ponad 10 lat związana z branżą muzyczną, doświadczenie zdobywała pracując w firmie zajmującej się cyfrową dystrybucją muzyki. Aktualnie w Wydawnictwie Agora odpowiada za rozwój sieci dystrybucji cyfrowej, oraz projekt Wydawnictwo Agora Digital, zajmujący się sprzedażą cyfrową katalogu artystów Wydawnictwa Agora, a także innych niezależnych artystów i wytwórni. Zwolenniczka streamingu.

Polecane

Share This