Wódka i gra planszowa w jednym? Nowy projekt Sokoła i Prosto


2021.03.17

opublikował:

Wódka i gra planszowa w jednym? Nowy projekt Sokoła i Prosto

Foto: P. Tarasewicz / CGM.PL

Sokół i Prosto niejednokrotnie już zaskakiwali nas swoją kreatywnością i otwartością. Akcja „Prosto w kosmos”, współpraca z Vistulą i 4F, a od niedawna także z marką Wyborowa – Sokół każda z tych inicjatyw miała w sobie coś nieszablonowego. Taki jest również nowy projekt Prosto i producenta wódki – do sklepów trafiły właśnie specjalnie opakowane butelki, do których dołączona została gra planszowa.

Orient kochani! Specjalna edycja wódki Wyborowej z grą planszową, która ma dodatkowy tryb wirtualny od Prosto już w sklepach. A ja w tym trybie wirtualnie pojawię się na planszy w pomieszczeniach nawiązujących do moich czterech klipów i objaśnię zasady – zapowiada tajemniczo Sokół.

Gra Tryb Domówki jest przeznaczona dla trójki i więcej graczy. Zmagania można prowadzić w czterech trybach – przyśpieszonym, zbliżeniowym, wyciszonym, oświeconym. W zestawie obok butelki i planszy do gry znajdziecie pionki, kartę oraz instrukcję.

Wiemy, że popularność planszówek w Polsce rośnie i są one coraz częstszym elementem domówek, dlatego chcemy dostarczyć naszym konsumentom czegoś więcej. Tryb Domówki od marki Wyborowa nie jest zwykłą grą dołączaną do produktu. To doskonały sposób na rozkręcenie imprezy. Gra dostępna jest w wersji offline i online. Po uruchomieniu trybu wirtualnego można spotkać się z Sokołem, który opowie o grze, czy podziwiać wizualizacje inspirowane klipami do najpopularniejszych utworów Wojtka. Tryb Domówki jest tym, czego najbardziej potrzebują ludzie, by w pełni cieszyć się z włączonego trybu spotkań – komentuje Tadeusz Rusek, Marketing Manager Global marki Wyborowa.

Sprawdź także: Sarius: „Po ostatniej płycie poczułem, że nie mam wam już nic do zaoferowania”

Polecane


Share This