Złota rocznica czyli 50 lat muzycznej legendy – The Beatles!


2010.02.02

opublikował:

Złota rocznica czyli 50 lat muzycznej legendy – The Beatles!

Czwórka wyjątkowych muzyków, dziesięć lat wspólnego grania, trzynaście studyjnych albumów, kilkadziesiąt niezapomnianych przebojów, setki koncertów i miliony fanów na całym świecie. Dorobek i osiągnięcia The Beatles można mnożyć w nieskończoność. Imponujący jest fakt, że ponad pół wieku od powstania legendarnej grupy, jej największe przeboje nadal nie straciły na atrakcyjności! „All You Need Is Love”, „Can`t Buy Me Love”, “Love Me Do”, “All My Loving“, „Help” czy „Let It Be” to tylko nieliczne tytuły których zawsze przyjemnie wysłuchać

Niewątpliwie 2010 rok będzie świętem dla wielu fanów muzyki na całym świecie. Tak wyjątkowa rocznica wymaga wyjątkowej oprawy. Najlepszym sposobem na upamiętnienie legendarnego zespołu jest oczywiście muzyczny hołd oddany czwórce z Liverpoolu. The Magic of The Beatles to wyjątkowe show, którego twórcą jest mistrz przedsięwzięć „Tribute to…” – muzyk Michael Taylor. Wszystkie kostiumy, instrumenty i oczywiście muzyka doskonale oddają klimat i atmosferę występów The Beatles. Idealna rekonstrukcja oryginalnych koncertów przenosi widzów w magiczną podróż przez największe przeboje legendarnej czwórki z Liverpoolu. The Magic of The Beatles to niepowtarzalne muzyczne widowisko, które odbędzie się już 14 lutego, o godzinie 19.00 w Sali Kongresowej. Znakomita grupa z Wielkiej Brytanii to utalentowani muzycy, których połączyła pasja i wizja stworzona przez Beatlesów. Jak sami mówią o sobie, powstali aby na nowo ożywić muzykę Beatlesów.

Poczuj, na żywo, magię muzyki The Beatles!

Bądź pierwszym, który zobaczy muzyczny hołd dla jednego z największych światowych zespołów!

Bilety w cenie 60 zł – 220 zł brutto (w tym 7% VAT) dostępne są m.in. w internetowych systemach i punktach sprzedaży biletów:  www.eventim.pl,  www.ticketpro.pl, www.ticketonline.pl, a także w kasie biletowej Sali Kongresowej, salonach empik oraz w sieci sklepów Media Markt i Saturn.

Więcej informacji na stronie www.stx-jamboree.com

***

STX JAMBOREE – połączona w 2006 roku struktura istniejącej od 1997 roku STX RECORDS (a także BA Booking Agency) oraz istniejącej na rynku od 1991 roku AGENCJI JAMBOREE. Agencja STX JAMBOREE jest obecnie najszybciej rozwijającą się firmą w branży muzycznego marketingu, pionierem we wprowadzaniu nowych rozwiązań marketingowych i strategicznych oraz kompleksowej obsługi klienta w wymienionych dziedzinach.

STX JAMBOREE to organizator i producent wydarzeń muzycznych oraz wydawca płytowy. Specjalizuje się także w tzw. marketingu muzycznym oraz wykorzystaniu szeroko pojętego show biznesu w komunikacji marketingowej. Jest to zespół kompleksowych działań z zakresu Marketing Services: eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, PR, ambient mediów itd. Celem jest wspomaganie wzrostu sprzedaży produktów i usług, promowanych za pomocą muzyki i innych dziedzin rozrywki. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych i eventów (m.in. dwie edycje Zawodów Jeździeckich Toyota Sygnity World Cup), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones, Natalie Cole, M People, Woody Allen and His New Orleans Jazz Band, Kylie, Scorpions, Take 6, BBC Big Band), festiwali (m.in.: PKO BP London Live, sześć edycji Festiwalu Jazz Jamboree, Zaczęło się w Polsce – koncert z okazji 20. Rocznicy Odzyskania Wolności i Upadku Komunizmu (z udziałem m.in. Kylie), a także gali wręczenia nagród muzycznych FRYDERYK (2007-2010); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout, Sygnowano Fabryka Trzciny, After Hours); oraz od wielu lat – pozyskiwanie licencji do muzyki zagranicznej do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show biznesu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.

Polecane

Share This