Artur Rojek – „Kundel” (recenzja)

Artur Rojek – „Kundel” (recenzja)

Dojrzałość i sentymentalizm w czasach zarazy.

2 miesiące temu

Body Count – „Carnivore” (recenzja)

Body Count – „Carnivore” (recenzja)

Fanga w nos!

3 miesiące temu

Coals – „docusoap” (recenzja)

Coals – „docusoap” (recenzja)

Elektro-dream-pop dla marzycieli.

3 miesiące temu

Jan-rapowanie & Nocny – „Uśmiech” (recenzja)

Jan-rapowanie & Nocny – „Uśmiech” (recenzja)

Kilkaset słów o dorosłości bez flow.

3 miesiące temu

Szpaku & Kubi Producent – „Dzieci duchy” (recenzja)

Szpaku & Kubi Producent – „Dzieci duchy” (recenzja)

Kolorowa bajka, czarna rzeczywistość i Szpaku jako człowiek-portal, otwieracz serc, drapacz sumień.

3 miesiące temu

Bartek Królik – „Pan od muzyki” (recenzja)

Bartek Królik – „Pan od muzyki” (recenzja)

Uczy radości z grania i słuchania.

3 miesiące temu

Grimes – „Miss Anthropocene” (recenzja)

Grimes – „Miss Anthropocene” (recenzja)

Jaka piękna (cywilizacyjna) katastrofa, czyli cyberpunk XXI wieku.

3 miesiące temu

Paulina Przybysz – „Odwilż” (recenzja)

Paulina Przybysz – „Odwilż” (recenzja)

Radia tego nie zagrają (ale chciałbym się mylić).

3 miesiące temu

Karaś/Rogucki – „Ostatni bastion romantyzmu” (recenzja)

Karaś/Rogucki – „Ostatni bastion romantyzmu” (recenzja)

Miłość w czasach (cyfrowej) zarazy.

3 miesiące temu

Justin Bieber – „Changes” (recenzja)

Justin Bieber – „Changes” (recenzja)

Ballady i listy miłosne.

3 miesiące temu

Zeus – „Zeus. W poszukiwaniu siebie” (recenzja)

Zeus – „Zeus. W poszukiwaniu siebie” (recenzja)

Możesz mieć głos, flow, treść i pomysł, a i tak selekcja bitów jest cię w stanie pogrążyć.

3 miesiące temu

Tame Impala – „The Slow Rush” (recenzja)

Tame Impala – „The Slow Rush” (recenzja)

Pora na relaks.

3 miesiące temu

Green Day – „Father Of All…” (recenzja)

Green Day – „Father Of All…” (recenzja)

Pop-punk ery Trumpa.

3 miesiące temu

Miuosh – „Powroty” (recenzja)

Miuosh – „Powroty” (recenzja)

Męskie rapowanie.

4 miesiące temu

“H8” to album stanowiący rozliczenie rapera z nienawiścią, stąd wiele na płycie obrazów wręcz smutnych

“H8” to album stanowiący rozliczenie rapera z nienawiścią, stąd wiele na płycie obrazów wr...

Andrzej Cała recenzuje album Białasa

4 miesiące temu

Kesha – „High Road” (recenzja)

Kesha – „High Road” (recenzja)

Czy to już pierwsza liga damskiego super-popu?

4 miesiące temu

Rzadko kiedy zbiór tak dobrych numerów rapowych przynosi aż tyle pytań – Marcin Flint recenzuje „Pokolenie X2” Dwóch Sławów

Rzadko kiedy zbiór tak dobrych numerów rapowych przynosi aż tyle pytań – Marcin Flint rece...

Dziś premiera nowego albumu Astka i Rado Radosnego.

4 miesiące temu

Julia Marcell – „Skull Echo” (recenzja)

Julia Marcell – „Skull Echo” (recenzja)

Elektro-popowy seans muzyczno-filmowy.

4 miesiące temu

Mac Miller – „Circles” (recenzja)

Mac Miller – „Circles” (recenzja)

Pożegnalny list z zaświatów.

4 miesiące temu

„22 minuty, które mogą być przełomem dla polskiego trapu” – Marcin Flint recenzuje „Albinosa” Kabe

„22 minuty, które mogą być przełomem dla polskiego trapu” – Marcin Flint recen...

Pięć lat na obczyźnie wystarczyło chłopakowi, żeby złapać niepolską, bezobciachową melodyjność rapu

4 miesiące temu

Mata – „100 dni do matury” (recenzja)

Mata – „100 dni do matury” (recenzja)

Marcin Flint recenzuje debiut reprezentanta SBM Labelu

4 miesiące temu