eBilet – polski lider na europejskich rynkach


2014.05.09

opublikował:

eBilet – polski lider na europejskich rynkach

W związku z rozwojem rynku, firma eBilet planuje poszerzenie obszaru swoich działań o nowe segmenty rynku polskiego i w jeszcze większym zakresie skoncentrowanie się na obsłudze rynków zagranicznych. Do osiągnięcia tych celów eBilet wprowadza szereg zmian obejmujących m.in. strukturę organizacyjną firmy, wprowadzenie nowej wersji oprogramowania oraz przeprowadzkę do nowej siedziby.

Sprzedaż biletów przez internet rośnie – eBilet w ubiegłym roku sprzedał ich 2 mln, obsługując 30 tys. imprez i notując prawie 100% wzrost przychodów r/r. Ocenia się, że rynek sprzedaży internetowej imprez, wydarzeń kulturalnych oraz sportowych w Polsce może mieć wartość przekraczającą 500 mln złotych i będzie się nadal rozwijał. Wpływa na to kilka czynników: rozwój technologii, łatwy dostęp do internetu, większe zainteresowanie ze strony zagranicznych organizatorów, którzy chcą oferować polskim klientom światowe imprezy, a także stale rozwijająca się infrastruktura do organizacji imprez masowych oraz rosnąca zamożność Polaków, a co za tym idzie zmiana ich stylu życia i spędzania wolnego czasu.

{Diil}

 

By w pełni wykorzystać potencjał rynku, firma e-Bilet wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej, ulepsza swoją platformę internetową, m.in. rozwinięty zostanie serwis, który otrzyma w pełni wielojęzyczną obsługę klientów. Znacząco poprawi się także dostęp do serwisu przez urządzenia mobilne. Firma eBilet zmienia także swoją siedzibę, przenosząc ją na teren Stadionu Narodowego, co pozwoli lepiej sprostać przyszłym wyzwaniom.

Ciągle monitorujemy rynek i szukamy nowych obszarów aktywności. Obserwujemy rosnące zainteresowanie zagranicznych organizatorów polskim rynkiem. Mamy też wiele zapytań od klientów spoza Polski, którzy chcą kupić bilety na imprezy i wydarzenia organizowane w naszym kraju. Jesteśmy największą w pełni polską firmą w branży , która z powodzeniem  może sprostać potrzebom naszego rynku i jednocześnie obsłużyć inne kraje. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zmiany struktury organizacyjnej. W ten sposób będziemy mogli lepiej współpracować z naszymi partnerami i obsługiwać imprezy w całej Europie. Bazując na naszym doświadczeniu i potrzebach ciągle rozwijającego się rynku  pracujemy nad unowocześnianiem naszej platformy informatycznej, rozszerzając ją o nowe usługi dla klientów i partnerów biznesowych – mówi Marcin Matuszewski, Prezes eBilet Sp. z o.o.

{sklep-cgm}

Tagi


Polecane

Share This