Kolejna bariera na YouTube złamana

Przewaga między liderem a wiceliderem wyniesie wkrótce... miliard odtworzeń.


2017.10.15

opublikował:

Kolejna bariera na YouTube złamana

grafika: mat. pras.

Na początku sierpnia tegoroczny fenomen, czyli „Despacito”, stał się pierwszym teledyskiem wyświetlonym na YouTube ponad 3 mld razy. Luis Fonsi i Daddy Yankee wyprzedzili Wiza Khalifę i Charliego Putha i ich „See You Again” z siódmej części „Szybkich i wściekłych”.

Kiedy cztery tygodnie później „Despacito”, tym razem w zremiksowanej wersji, do której zaproszono Justina Biebera, wyrównywało dwudziestoletni rekord Mariah Carey i Boyz II Men plasując się po raz szesnasty z rzędu na szczycie listy Billboard Hot 100, klip dobijał do 3,5 mld.

I choć „Despacito” nie zostało samodzielnym liderem zestawienia najpopularniejszych singli w Stanach, ponieważ tydzień później triumfalny marsz zastopowała Taylor Swift, to licznik na YouTube wciaż bił i bił. Właśnie dobił do 4 mld wyświetleń (w piątek o 14:45 jest 4,013 mld), co nigdy wcześniej nie udało się nie tylko żadnemu teledyskowi, ale i żadnemu materiałowi wideo w ogóle. Co ciekawe, „See You Again” Khalify i Putha ma obecnie „zaledwie” 3,16 mld, co oznacza, że prawdopodobnie za kilka dni „Despacito” będzie mieć aż miliard odtworzeń więcej od klipu plasującego się tuż za jego plecami.

 

Polecane

Share This