Marina komentuje wpis Ewy Farnej: Ja non stop dostaje przytyki, że mam figurę 15 letniego chłopca…


2021.04.25

opublikował:

Marina komentuje wpis Ewy Farnej: Ja non stop dostaje przytyki, że mam figurę 15 letniego chłopca…

fot. Wojtek Koziara

Przypomnijmy, że wczoraj Ewa Farna zamieściła obszerny post, w którym pisała, że ma dość komentowania jej wyglądu i przytyków, że powinna jeść mniej…

Oj jakby ten trend rządził już parę lat temu, pewnie bym nie dostawała takiego linczu😅, jak mi się obrywało przez lata, kiedy zmieniałam się z dziewczyny w kobietę…

…. nie był to łatwy czas, kiedy przechodzisz przez etap samoakceptacji, przyjmowanie zmian Twojego ciała pod wpływem hormonów – dojrzewanie – a ktoś Ci z przeproszeniem, pier**li, że juz nie tak samo wyglądąsz i powinnaś mniej jeść 🙄🤯🥴…
(o konsekwencjach tego innym razem)Chce Wam powiedzieć, ze zawsze mocno starałam się podkreślać to, ze fakt, ze nie mam 50 czy nawet 60kg nie znaczy, ze nie mam prawa być piosenkarka, czy pojawiania się na okładkach…

Szok😳- nawet to nie znaczy, ze prowadzę niezdrowy styl życia!

Znam przypadki bardzo szczupłych modelek, które jedzą serio niezdrowo, pala, biorą “dopalacze”, nie wysypiają się i zbierają oklaski za to, ze są szczupłe wiec wszystko ok.

Bardzo dobrze, ze mocno kładziemy nacisk na to by akceptowane były tez inne rozmiary, żeby świat w mediach czy na instagramie był lustrem tego realnego świata, codzienności.
ALE!🙏🏼🙏🏼

Zauważył tez ktoś z Was taki jakśs odwrócony trend, ze skoro bodypositive to będziemy teraz pluć na wszystkie te szczupłe dziewczyny?!?😱

Kochane- najważniejszą misją bodypositive, jest to, ze piękno i zdrowie nie musi mie rozmiaru 34❤️

Nie oznacza to jednak w żadnym wypadku ośmieszania czy pozwolenia na hejt dla szczupłych czy wysportowanych sylwetek🙌💪🏼. Przecież to absurd.

ZDROWIE najważniejsze.
A jak jest dziewczyna zdrowa i szczupła, życzmy jej tego, powiedz cos miłego.
Jeżeli dziewczyna jest zdrowa z apetycznymi kształtami, życz jej tego, powiedz coś miłego.
Jeżeli jesteś prawdziwie zadowolona z tego jaka jesteś, to życzysz dobrze innym, cieszysz się z ich sukcesów.
Dziewczyny się maja wspierać💪🏼❤️.

Jej post skomentowała Marina, jedna z najbardziej urodziwych polskich wokalistek. Okazuje się, że internetowy hejt w takim samym stopniu dotyka dziewczyny szczupłe, jak i te o nieco bardziej kobiecych kształtach.

🔥🔥🔥👏 ja non stop dostaje przytyki, że mam figure 15 letniego chłopca… gdzie piersi, gdzie biodra🤷🏻‍♀️ tak źle i tak niedobrze. Każda z nas jest inna i to jest właśnie piękne❤️ – napisała Marina pod postem Ewy.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Ewa Farna (@ewa_farna93)

Polecane

Share This