Mata podbija McDonald’s – raper przygotował zestaw we współpracy z sieciówką


2021.10.15

opublikował:

Mata podbija McDonald’s – raper przygotował zestaw we współpracy z sieciówką

Foto: @piotr_tarasewicz / @cgm.pl

Przed kilkoma dniami na łamach Wirtualnych Mediów pojawił się artykuł zatytułowany „Raper Mata świetnie rozwija swoją markę. Na czym polega jego sukces?”, w którym specjaliści odnoszą się do marketingowego potencjału reprezentanta SBM Labelu. Już teraz nie brakuje podmiotów zainteresowanych nawiązaniem współpracy z autorem „Młodego Matczaka”, czego dowodem jest jego kooperacja z McDonald’s.

Projekt rusza 18 października. W ofercie pojawi się limitowany zestaw 33 Mata, w skład którego wejdą Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte), potrójny cheeseburger (potrójny ch33sburger) i średnie frytki. Zestaw będzie można nabyć tylko przez limitowany kupon w aplikacji McDonald’s, jego koszt wyniesie to 18 PLN.

Przypomnijmy, że wydany 1 października „Młody Matczak” zadebiutował wczoraj na pierwszym miejscu Olisu. Płyta jeszcze przed premierą sklepową uzyskała status podwójnej platyny.

Polecane

Share This