Niezbędnik dla uczestników Coke Live Music Festival


2013.08.09

opublikował:

Niezbędnik dla uczestników Coke Live Music Festival

VIII edycja Coke Live Music Festival odbędzie się na terenie Muzeum Lotnictwa w Krakowie – Czyżynach. Organizatorzy informują, że na ten moment w sprzedaży nie ma już biletów jednodniowych na drugi dzień festiwalu, jednak istnieje szansa na uruchomienie dodatkowej puli. Jeśli tak się stanie, damy Wam znać.

Poniżej znajdziecie kilka praktycznych informacji dla uczestników festiwalu oraz pełną rozpiskę godzinową imprezy.

Na dwóch festiwalowych scenach zagrają:

Piątek

Main Stage:

17.30 – Mela Koteluk

19.00 – Brodka

21.00 – Biffy Clyro

23.00 – Franz Ferdinand

Cracow Stage:

18.00 – Magnificent Muttley

20.00 – Bisz B.O.K. Band

22.00 – Regina Spektor

00.30 – Dawid Podsiadło

Sobota

Main Stage:

17.30 – Marika & Spokoarmia

19.00 – The Cribs

21.00 – Wu-Tang Clan

23.00 – Florence And The Machine

Cracow Stage:

18.00 – Łagodna Pianka

20.00 – Ras Luta

22.00 – Tres.B

00.30 – Katy B

Na terenie festiwalu funkcjonuje już pole namiotowe, które będzie czynne do niedzieli do godziny 15.00. Z pola namiotowego mogą skorzystać tylko osoby, które wykupiły karnet na dwa dni. Pole nie jest podzielone na strefy. Na terenie pola znajduje się punkt sprzedaży napojów bezalkoholowych, punkt ładowania telefonów komórkowych, prysznice z dostępem do ciepłej wody, piłkarzyki oraz kafejka internetowa Alterklubu z dostępem do Wi-Fi.

Parking dla osób śpiących na polu namiotowym:

Wjazd od ulicy Bora-Komorowskiego – parking płatny, dozorowany-niestrzeżony • Parking jest czynny od 9 sierpnia, godz. 8:00 do 11 sierpnia, godz. 15:00 • Aby wjechać na teren w/w parkingu, należy mieć karnet festiwalowy z polem namiotowym • Na parkingu mogą parkować motocykle, samochody osobowe i busy • Opłata za każdorazowy wjazd na parking wynosi: 10 zł dla motorów i motorynek • 15 zł dla samochodów osobowych do 5 miejsc siedzących• 25 zł dla samochodów powyżej 5 miejsc siedzących lub samochodów ciężarowych.

Parking dla pozostałych festiwalowiczów:

Wjazd od ul. Stella-Sawickiego – parking płatny, dozorowany-niestrzeżony. Parking jest czynny w dniach 9-10 sierpnia, w godzinach 15:00-06:00. Aby wjechać na teren w/w parkingu należy okazać karnet lub bilet na festiwal. Na parkingu mogą parkować samochody osobowe, busy, motory i motorynki. Każdorazowy wjazd na parking (lub każda doba) kosztuje 10 zł dla motorów i motorynek, 15 zł dla samochodów osobowych do 5 miejsc siedzących lub 3,5 tony ładowności, oraz 25 zł dla samochodów powyżej 5 miejsc siedzących lub 3,5 tony ładowności.

Uwaga – samochody zostawione na noc (tzn. nie odebrane do godz. 6:00 rano) automatycznie traktowane są tak, jakby ponownie wjechały na teren parkingu, tzn. rozpoczynają kolejny dzień parkowania, a opłata za dodatkowy dzień pobierana będzie przy wyjeździe z terenu Muzeum Lotnictwa.

Tutaj znajdziecie FAQ przygotowane przez organizatorów:

Czy na imprezę mają wstęp osoby niepełnoletnie?

Mogą wejść osoby od 4 roku życia. Pod opieką osoby dorosłej muszą przebywać osoby między 4 a 15 rokiem życia (Regulamin Festiwalu, punkt 11). Ich opiekunowie zobowiązani są do wypełnienia stosownego oświadczenia.

Czy należy mieć dokumenty potwierdzające tożsamość?

Tak, zdecydowanie! Szczególnie w przypadku zakupu biletu elektronicznego, nieposiadanie dowodu tożsamości wiąże się z odmówieniem wstępu na teren festiwalu.

Czy zamiast dowodu osobistego mogę zabrać inny dokument potwierdzający tożsamość?

Tak. Jeśli uczestnik nie posiada dowodu osobistego, może go zastąpić innym ważnym dokumentem ze zdjęciem, np. legitymacją szkolną lub studencką, paszportem, prawem jazdy.

Czy będą wydzielone sektory dla osób niepełnosprawnych?

Podobnie jak w latach ubiegłych, planowany jest specjalny sektor dla osób niepełnosprawnych. Jego dokładna lokalizacja będzie dostępna na mapie festiwalowej na www.livefestival.pl i w festiwalowej aplikacji.

Czy na festiwal należy udać się z dużym wyprzedzeniem czasowym?

Bardzo prosimy o przyjazd na teren festiwalu z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Na festiwal dojeżdża kilkanaście tysięcy osób i planowanie dojazdu w ostatniej chwili może spowodować spóźnienie na występ ulubionego artysty.

Czy autobusy festiwalowe odwożą uczestników również po zakończeniu imprezy?

Jak co roku Miasto Kraków i organizatorzy festiwalu do dyspozycji festiwalowiczów udostępnili bezpłatne autobusy kursujące wahadłowo z okolic Dworca Głównego na teren festiwalu. Autobusy na festiwal kursować będą z przystanku przy końcu Galerii Krakowskiej (na rogu ul. Pawiej idąc ulicą Pawią w stronę tunelu) od godziny 15:45 do 23:30, a autobusy powrotne z terenu festiwalu na Dworzec Główny od 23:00 do końca imprezy (ostatni autobus odjeżdża o 3:30).

Czy na terenie festiwalu przewidziany jest postój dla taksówek?

Nie, ale na teren festiwalu wpuszczane będą taksówki. Będą mogły podjechać od strony parkingu dla publiczności. Wygodnym miejscem do zatrzymania się jest też miejsce pod Centrum Handlowym „Krokus” (al. gen. Bora-Komorowskiego 37).

Czy w razie deszczowej pogody należy zabierać ze sobą samochód?

W przypadku obfitych opadów deszczu, bardzo prosimy o pozostawienie samochodów na parkingach w centrum miasta i dojazd na teren autobusami festiwalowymi

Czy trzeba rezerwować miejsce na parkingu?

Nie ma takiej potrzeby, miejsc starczy dla wszystkich festiwalowiczów.

Czy mogę wymienić bilet na opaskę na dworcu Kraków Główny?

Nie, bilety na opaski można wymienić wyłącznie na terenie festiwalu przy każdym z wejść.

Czy karnet z polem namiotowym muszą posiadać wszyscy, którzy na nim przebywają, czy tylko właściciel namiotu?

Karnet z miejscem na polu namiotowym obowiązuje wszystkich, którzy tam przebywają.

Czy na teren festiwalu można wnosić jedzenie i picie?

Zabronione jest wnoszenie własnego jedzenia i napojów. Na terenie festiwalu znajdują się stoiska gastronomiczne, na których będzie można dokonywać zakupu produktów spożywczych.

Czy na festiwalu można robić zdjęcia?

Tak, można robić zdjęcia, ale tylko amatorskimi aparatami cyfrowymi z zoomem optycznym poniżej 6x oraz tradycyjnymi amatorskimi aparatami kompaktowymi. Nie można wnosić profesjonalnych aparatów fotograficznych, kamer ani innego sprzętu nagrywającego audio-video.

Czy na terenie festiwalu będzie depozyt/ biuro rzeczy zagubionych?

Do Waszej dyspozycji pozostawiamy przy wejściach dwa punkty depozytowe, w których możecie zostawić rzeczy niedozwolone na terenie festiwalowym: przy wejściu pieszym (depozyt całodobowy również dla osób mieszkających na polu namiotowym) i przy wejściu od strony parkingu; do jednego z nich (od ul. Bora-Komorowskiego) trafiają również rzeczy znalezione. Depozyt jest płatny (10 zł).

Czy będzie można kupić bilety przed wejściem?

Oczywiście. Kasy będą przy wejściu głównym od ul. Bora Komorowskiego i przy parkingu od ul. Stella-Sawickiego (pt – sob.). Kupowanie biletu na terenie festiwalu nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Czym jest karta Alter kArt?

To alternatywa dla bonów festiwalowych – karta ta jest bezgotówkowym środkiem płatniczym. Ponieważ posiada również pasek magnetyczny, więc można nią płacić w dowolnym miejscu poza terenem festiwalu.

Ile scen będzie w tym roku?

W tym roku, na festiwalu będą zbudowane dwie sceny: Main Stage i Cracow Stage.

Czy można wnieść parasol na teren festiwalu?

Na teren festiwalu można wnieść tylko małe składane parasolki. Wszystkie duże z metalowymi, drewnianymi ostrymi zakończeniami są niedozwolone.

Polecane