Poznaliśmy wyniki oglądalności reality show Dody

Program nie spełnił pokładanych w nim przez Polsat nadziei.


2023.10.25

opublikował:

Poznaliśmy wyniki oglądalności reality show Dody

Po przyzwoitych wynikach „12 kroków do miłości” Doda i Polsat ponownie połączyli siły, tym razem przygotowując wspólnie reality show „Doda. Dream Show”, dzięki któremu mogliśmy zajrzeć za kulisy przygotowań do serii koncertów promujących album „Aquaria”.

Niestety, nowy program nie powtórzył wyników poprzednika i mimo iż miał być hitem Polsatu, nie zapewnił stacji pozycji lidera. Emitowany od 4 września do 23 października w poniedziałki o 20.00 program zgromadził znacznie mniej widzów średnio oglądało zaledwie 376 tys. widzów, co przełożyło się na 3% udziału w rynku („12 kroków do miłości” miało 6,03%).

Agencja Nielsen Audience Measurement, na której dane powołują się Wirtualne Media, zmierzyła także wyniki w konkretnych grupach docelowych. Wśród widzów w przedziale 16-49 lat było to 4,78%, w grupie 16-59 – 3,99%.

W najbliższy piątek Polsat wyemituje fragmenty koncertu „The Dream Show”. Może tym razem uda się ściągnąć przed ekrany więcej widzów.

Tagi


Polecane

Share This