„Solowo do tej pory, nie osiągnął tego żaden raper”. Mata z rekordem sprzedaży na trzy miesiące przed koncertem na Bemowie


2021.07.05

opublikował:

„Solowo do tej pory, nie osiągnął tego żaden raper”. Mata z rekordem sprzedaży na trzy miesiące przed koncertem na Bemowie

fot. Zuza Krajewska

Przypomnijmy, że już sześć godzin po odpaleniu preorderu wytwórnia Maty pochwaliła się, że nowe wydawnictwo Matczaka uzyskało status złotej płyty. Powtarzamy – „Młody Matczak” stał się złotym Matczakiem w sześć godzin. Nikt w Polsce do tej pory nie mógł się pochwalić takim wynikiem. Następcę „100 dni do matury” możecie zamówić na 33mata.pl

Warto także wspomnieć, że ciągu pierwszej pełnej doby w streamingu “Kiss cam (podryw roku)” osiągnął 701, 519 dziennych odtworzeń na platformie, bijąc wcześniejszy wynik „Patoreakcji” i ugruntowując tym samym pozycję Maty jako rekordzisty w Spotify.

Dziś natomiast, organizatorzy koncertu Maty na Lotnisku na Bemowie, twierdzą, że już na trzy miesiące przed wydarzeniem mogą śmiało stwierdzić, że żaden rapowy artysta w Polsce nigdy nie sprzedał tylu biletów ile Matczak.

“Już na tym etapie promocji, na ponad 3 miesiące przed wydarzeniem, osiągnęliśmy rekordową sprzedaż biletów, której do tej pory solowo nie osiągnął żaden raper w Polsce.” – mówi Magda Dubrawska, właścicielka SOLD OUT Agencji odpowiedzialnej za organizację wydarzenia. Przypomnijmy, że premierowy koncert Maty będzie jedynym, na którym artysta zagra cały materiał z nadchodzącego albumu pt. “Młody Matczak”, którego premiera przewidziana jest na 21 września 2021 r. “To będzie produkcja, jakiej polski hip-hop jeszcze nie widział.” – dodaje, podkreślając wyjątkowość koncertu nie tylko ze względu na jego charakter, ale także planowaną oprawę wizualną i efekty specjalne.

Wśród internautów powtarzają się pytania: dlaczego Lotnisko Bemowo, a nie Stadion Narodowy? Organizatorzy uważają, że w czasie trwającej pandemii koncerty plenerowe są dużo bezpieczniejsze, a w Warszawie nie ma większej otwartej przestrzeni, która pozwoliłaby zorganizować wydarzenie nastawione na rekordową frekwencję. “Wzięliśmy to wszystko pod uwagę, zaufajcie nam” – zapewnia Magda, która wraz z zespołem wkłada dużo serca i energii w każdy produkowany przez SOLD OUT Agencję koncert.

Z początkiem tygodnia ukazał się singiel promujący nadchodzący album, czyli “Kiss cam (podryw roku)”, który narobił zamieszania na platformach streamingowych. “Mata pobił dobowy rekord na Spotify, w którym zdetronizował samego siebie.” – puentuje Kamil Żmuda, manager Maty. “Dodajmy do tego 14 milionów wyświetleń na YouTube w ciągu dwóch tygodni od premiery klipu i złotą płytę w zaledwie 6 godzin od rozpoczęcia preorderu.” – wymienia dalej, wyraźnie zaznaczając, że to dopiero początek promocji nowego albumu. Wygląda na to, że Mata i SBM Label nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa, więc słuchaczom pozostaje z niecierpliwością czekać na kolejne ruchy z ich strony.

Polecane

Share This