Zespół Tune wygrywa I edycję Kampanii Music For Life – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj.

Pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dzieci z problemami układu słuchu z Centrum Zdrowia Dziecka.


2012.12.21

opublikował:

Zespół Tune wygrywa I edycję Kampanii Music For Life – Słuchaj, Klikaj, Pomagaj.

Na specjalnie stworzonej platformie internetowej musicforlife.pl zostały zarejestrowane 253 utwory artystów z całej Polski, na które można było głosować przez 6 miesięcy. Każdy głos to jeden sms lub przelew.

Pieniądze w ten sposób zebrane zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dzieci z problemami układu słuchu z Centrum Zdrowia Dziecka. Laureat konkursu otrzyma 20 000 zł ufundowane przez sponsora Kampanii na rozwój kariery muzycznej.

 

Kampanię honorowo wspierali artyści polskiej sceny muzycznej a wśród nich m.in.: Mietek Szcześniak, Hlinka Mlynkova, Maryla Rodowicz, Kasia Cerekwicka, Lora Szafran, Michał Urbaniak, Zespół ROAN, Łukasz i Paweł Golcowie oraz ambasadorzy: Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska i Piotr Kupicha.

Inicjator i organizator kampanii Music For Life Fundacja Orimari, oraz patron medyczny akcji Centrum Zdrowia Dziecka pragną podziękować wszystkim uczestnikom konkursu, internautom oddającym głosy na swoje ulubione utwory oraz wszystkim wspierającym Kampanię Music For Life.

Słowa Natalii Kukulskiej: „Music For Life to ciekawa inicjatywa, której ideą jest pomoc dzieciom poprzez promowanie nowych muzycznych talentów” – to kwintesencja Kampanii.

 

Fundacja Orimari istnieje od 2006 roku, a tylko w ciągu ostatnich trzech lat podczas organizowanych przez Fundację imprez charytatywnych udało się zebrać blisko 2,5 miliona złotych. Środki te w całości zostały przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych.

Fundacja Orimari jest też organizatorem kampanii społeczno-edukacyjnej na rzecz profilaktyki chorób u dzieci „Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz – Badaj swoje dziecko”, w ramach której zrealizowała program badań profilaktycznych w domach dziecka na terenie całego kraju. Finansuje również programy rehabilitacyjne i profilaktyczne w placówkach opiekuńczo – wychowawczych. Jest także inicjatorem i organizatorem cyklicznych imprez, które realizuje wraz z siecią hoteli Starwood Hotels & Resorts, Smaki Dobra i Słodki Smak Dobra.

Kampania Music For Life powstała z inicjatywy założycielki Fundacji Orimari, Marzenny Szustkowskiej.

Polecane

Share This