Dawid Kwiatkowski w legendą polskiej piosenki, z kawałkiem dla Coca Coli


2020.12.09

opublikował:

Dawid Kwiatkowski w legendą polskiej piosenki, z kawałkiem dla Coca Coli

fot. P. Tarasewicz

Piosenki świąteczne Coca-Coli od lat są nucone przez młodszych i starszych, co roku goszcząc w domach w całej Polsce. W tym roku do wykonania świątecznej piosenki marka zaprosiła nie jednego, a dwoje wyjątkowych artystów – Krystynę Prońko oraz Dawida Kwiatkowskiego. Piosenka jest częścią kampanii świątecznej „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”, w której Coca-Cola zachęca do dawania innym tego, co mamy najcenniejsze – siebie.

Ciemny korytarz, cisza, puste stoliki…. to właśnie w takich okolicznościach rozpoczyna się kameralny koncert Krystyny Prońko i Dawida Kwiatkowskiego, przedstawiony w świątecznym teledysku Coca-Coli. Marka zabiera nas w podróż do pustego klubu jazzowego i choć na widowni znajduje się tylko jedna osoba, na scenie nie brakuje pokrzepiającej i radosnej atmosfery. Tym samym Coca-Cola nawiązuje do otaczającej nas w tym roku codzienności, chcąc jednocześnie podnieść konsumentów na duchu i wspierać ich w tworzeniu atmosfery nadchodzących Świąt. Wszystko dzięki wyjątkowemu duetowi, stworzonemu przez artystów z różnych pokoleń oraz muzycznych światów. Na jednej scenie wspólnie zaśpiewali jazzowa artystka oraz popowy wokalista. Wraz z nimi, Coca-Cola stworzyła kolejną aranżację pozytywnej piosenki świątecznej „Coraz bliżej Święta”, by jeszcze wyraźniej podkreślić przesłanie tegorocznej kampanii. Od wielu lat, marka wypuszcza w przedświątecznym czasie nową aranżację oryginalnej piosenki Melanie Thornton „Wonderful Christmas (Holidays Are Coming)”. Premiera tegorocznej piosenki oraz klipu miała miejsce w mikołajkową niedzielę, 6 grudnia, w kalendarzu świątecznym na stronie internetowej Coca-Cola.pl, gdzie codziennie, przez cały grudzień, konsumenci mogą odbierać darmowe prezenty od marki.

„Wiemy, że tegoroczne Święta będą wyglądały dla wielu polskich rodzin zupełnie inaczej. Zapraszając do współpracy Krystynę Prońko oraz Dawida Kwiatkowskiego, chcieliśmy stworzyć piosenkę, która podniesie na duchu wszystkich Polaków, bez względu na wiek i upodobania muzyczne. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się połączyć dwoje artystów z różnych pokoleń i światów. Mamy nadzieję, że tak jak poprzednio, również w tym trudnym roku, nasza piosenka pomoże Polakom w stworzeniu domowej atmosfery spokoju i miłości.” – mówi Magdalena Kluziak, Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.
W ramach działań świątecznych, Coca-Cola przekaże także na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pluszowego misia polarnego, na którym autografy złożyli Krystyna Prońko i Dawid Kwiatkowski. Środki z licytacji wesprą tegoroczną zbiórkę WOŚP „Finał z głową – dla laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy”.

Teledysk został stworzony we współpracy z White Paper Agency oraz domem produkcyjnym F25. Za aranżację utworu odpowiedzialni byli Adam Wendt i Przemek Raminiak, natomiast za reżyserię tegorocznego klipu odpowiadała Anna Bajorek. Piosenka świąteczna będzie wspierana kampanią w kanałach social media, kanałach własnych artystów oraz marki Coca-Cola.

Polecane

Share This