McDonald’s wydało oświadczenie w sprawie Maty

Raper realizował niedawno z siecią dużą kampanię promocyjną.


2022.01.28

opublikował:

McDonald’s wydało oświadczenie w sprawie Maty

fot. kadr z wideo

Po spędzeniu nocy w policyjnej izbie zatrzymań, Mata został zwolniony do domu, ale jego kłopoty jeszcze się nie skończyły. Raper przyznał się dziś do stawianych zarzutów posiadania 1,5 g marihuany i teraz czekamy na wyrok w jego sprawie.

Problemy Maty dotyczą nie tylko jego, ale także kojarzonych z nim marek. McDonald’s zakończył niedawno dużą kampanię realizowaną z jego udziałem. Przypomnijmy – przez kilka tygodni w ofercie sieci można było nabyć zestaw sygnowany przez rapera, artysta pojawiał się także na materiałach promocyjnych McDonald’s, w tym w spotach wideo. Telewizja Polska zwróciła się do sieci z prośbą o odpowiedź na pytanie, czy ta planuje zerwać współpracę z artystą, nie wiedząc widocznie, że projekt dobiegł końca, więc nie ma co zrywać, można po prostu nie rozpoczynać nowego. Odpowiedź “Maka” była krótka i bardzo konkretna.

Kampania z udziałem rapera Michała Matczaka była czasową aktywacją marketingową, która trwała od 18 października do 23 listopada ubiegłego roku – czytamy w oficjalnym oświadczeniu.

Polecane

Share This