Młody Czuux prezentuje „Tony’ego Hawka”

Nowy klip zawodnika federacji MMA Malika Montany.


2021.04.02

opublikował:

Młody Czuux prezentuje „Tony’ego Hawka”

fot. YouTube

Zgodnie z zapowiedzią początek kwietnia przynosi wieści od Młodego Czuuxa. Artysta opublikował klip do premierowego singla „Tony Hawk” i odpalił preorder płyty „Golden Boi”. Wydawnictwo możecie zamawiać na preorder.pl. Krążek popularnego youtubera ujrzy światło dzienne 13 maja.

Przypomnijmy, że Czuux i Lil Masti to pierwsi zawodnicy federacji HIGH League Malika Montany. O Szczegóły pierwszej gali nowej organizacji poznamy wkrótce.

Sprawdź także: Malik Montana: „Wolę być odbierany jako troglodyta, niż nosić brzemię nauczyciela”

Ogłoszeniu podpisania kontraktu z HIGH League towarzyszyło zdziwienie i pytania, kim właściwie jest Młody Czuux? 19-etni Piotr Czupryn, bo tak naprawdę nazywa się twórca, od sześciu lat z powodzeniem prowadzi własny kanał na YouTube. Wcześniej nagrywał „let’s playe” z Minecrafta. Pierwsze materiały publikował już jako ośmiolatek. Choć liczba jego subskrybentów wynosząca obecnie 608 tysięcy przy dzisiejszych standardach nie zwala z nóg (dla porównania Lil Masti ma 974 tysiące), to łączna liczba wyświetleń jego materiałów robi duże wrażenie. Filmy opublikowane przez Young Czuuxa obejrzano 69,5 miliona razy (znów porównajmy z Lil Masti – jej kanał jest o kilka miesięcy młodszy i choć ma o połowę więcej subskrybentów, to filmy wyświetlono 44,2 mln razy.

Na kanale Czuuxa obok vlogów znajdują się także piosenki, w tym kilka takich, które zyskały status hitów. „O co chodzi?” z października 2017 ma 9,4 mln wyświetleń, „Troja” sprzed roku 4,5 mln. Jednym z najpopularniejszych filmów na kanale Czuuxa jest ten, na którym widzimy młodego twórcę (kręcąc to wideo Piotr miał 15 lat) śpiewającego „Shape of You” Eda Sheerana po nawdychaniu się helu.

Wydaje się, że to właśnie muzyczna działalność skłoniła Czuuxa do przyjęcia propozycji Highleague (oczywiście poza korzyściami finansowymi). 1 kwietnia ma się ukazać jego album „Golden Boi”, więc promocja, którą zapewni twórcy federacja Malika przyda mu się, by zwiększyć dotarcie swojej muzyki. Young Czuux na pewno chciałby bardziej zaistnieć na Spotify, gdzie w ciągu ostatniego miesiąca słuchało go 14 tysięcy użytkowników. Patrząc na liczby z YouTube’a, nie jest to statystyka, która napawa Czuuxa dumą.

Polecane

Share This