Peja promuje wegańskie burgery. Raper wszedł we współpracę z rynkowym gigantem


2022.01.12

opublikował:

Peja promuje wegańskie burgery. Raper wszedł we współpracę z rynkowym gigantem

fot. P. Tarasewicz

„Co cię boli? Czy aż tak cię to boli, że Rychu Peja ma szansę dziś uczciwie zarobić”? – cytat z klasycznego „Co cię boli” Slums Attack sam ciśnie się w tej sytuacji na usta, jego fragment pojawia się zresztą w nowym spocie z udziałem poznańskiego giganta rapowej sceny. Peja nawiązał współpracę Pyszne.pl – czołową firmą oferującą dostawy jedzenia z barów i restauracji. Artysta promuje Nacho VeGang – wegańskiego burgera, który trafił nie dawno do oferty wywodzącej się z Wrocławia sieci burgerowni Pasibus.

Jako zdeklarowany mięsożerca dość regularnie sięgam po jedzenie wegańskie jako uzupełnienie właściwej diety, ale także z ciekawości nowych smaków. Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale tego burgera spróbować powinien każdy – zachęca Rychu.

Polecane

Share This