Slipknot publikuje nowy singiel i promuje go ekologicznym NFT


2021.11.05

opublikował:

Slipknot publikuje nowy singiel i promuje go ekologicznym NFT

fot. Alexander Gay

Slipknot wrócił z pierwszym od dwóch lat singlem „The Chapeltown Rag”, który dostępny jest na wszystkich platformach streamingowych.

To klasyczny, nerwowy Slipknot – mówi wokalista Corey Taylor. – Tekst natomiast dotyczy manipulacji, które pojawiają się, gdy prawdziwe „ja” skonfrontowane zostaje z mediami społecznościowymi. Te manipulacje mogą na nas różnie oddziaływać, ale najczęściej się od nich uzależniamy, co jest bardzo niebezpieczne.

Nagradzani Grammy metalowcy z Iowy premierowo wykonają numer „The Chapeltown Rag” podczas dzisiejszego Knotfestu w Los Angeles. Cała impreza będzie transmitowana, dzięki czemu fani będą mieli okazję w odstępie godzin poznać studyjną i koncertową wersję utworu. Livestream dostępny jest dla członków Knotfest Members, a szczegóły można można znaleźć na knotfest.veeps.com. Koncert będzie można oglądać na żywo, i później, przez 72 godziny razem z najlepszymi fragmentami występów Killswitch Engage, FEVER 333, Code Orange, Vended i Cherry Bombs.

Premierze „The Chapeltown Rag” towarzyszyła innowacyjna akcja promocyjna zrealizowana we współpracy z WAX Blockchain. Za pośrednictwem specjalnie przygotowanej strony www.thechapeltownrag.com fani mogli odnaleźć 9 ekologicznych NFT-ów. Cyfrowe tokeny mają przydać się przy kolejnym albumie Slipknot.

Slipknot znani są z wykorzystywania nowoczesnych technologii, by w kreatywny sposób angażować swych sympatyków – mówi Lee Jenkins z Wax. – Cieszymy się, że z pomocą Wax udało się pokazać nowy sposób wykorzystania technologii blockchain.

Polecane

Share This