>

Social Media Watch #2

Dziś m.in. KęKę i jego niecodzienne podejście do marketingu muzycznego.


2018.02.04

opublikował:

Social Media Watch #2

foto: Instagram / piotrsiara

Zapraszamy na drugi odcinek cyklu „Social Media Watch”, w którym zaglądamy na profile w mediach społecznościowych artystów. Dziś mamy dla Was m.in. genialny plan marketingowy KęKę, prawdopodobnie najgorsze danie świata zaprezentowane przez Webbera, dobre wieści dla europejskich fanów Metalliki i… fatalne dla fanów Lady Gagi. Zaczynamy.

Novika nagrywa płytę

Na początek dobre wieści dla fanów Noviki. Artystka zdradziła w niedawnym wywiadzie dla Superstacji, że pracuje nad następcą „Heart Times”. Poprzednią płytę Kasi lubimy do dziś, dlatego czekamy na krążek, nad którym artystka pracuje w Erem Studiu wspólnie z duetem Sampler Orchestra, co potwierdziła zdjęciem opublikowanym na Instagramie. Najnowszym singlem promującym nadchodzący materiał jest wydana w listopadzie „Para”.

KęKę redefiniuje marketing i nuci… flow z nowego utworu.

W kultowym „Wejściu Smoka” Bruce Lee demonstruje na Parsonsie (postać grana przez Petera Archera) „sztukę walki bez walki”. Teraz KęKę przenosi to na promocję swojej nadchodzącej płyty stosując marketing bez marketingu. W opublikowanym na Instagramie filmie raper mówi o stosowanej w marketingu zasadzie dozowania newsów, by podtrzymać zainteresowanie produktem. – Z racji na to, że jestem zajęty, bo chcę, by album wyglądał dobrze i brzmiał świetnie, nie miałem czasu na przygotowanie jakichś szalonych newsów – wyjaśnia raper. Zamiast tego KęKę przykuwa uwagę słuchaczy… nucąc fragment jednego z utworów. – Jeśli to Was nie przekona, to już sam nie wiem… – pisze radomianin, a my wypatrujemy 23 marca i premiery „To tu”.

Diddy na gwiazdorskim obiedzie na cześć Mary J. Blige

Diddy należy do najbardziej aktywnych artystów w mediach społecznościowych. Na jego instagramowym profilu pojawia się kilka zdjęć i filmów dziennie. My wybraliśmy fotkę zrobioną podczas obiadu gratulacyjnego na cześć Mary J. Blige, która otrzymała dwie nominacje do Oscara (za piosenkę i drugoplanową rolę kobiecą w filmie „Mudbound”. Mary świętuje w iście gwiazdorskim gronie – w towarzystwie Diddy’ego, Beyonce, Cassie, JAYA-Z, Nasa, DJ-a Khaleda, Pharrella i Jesse’ego Williamsa.

Post udostępniony przez Diddy (@diddy)

Peja prezentuje dedykację od Rafała Wosia

Na profilu Rycha też dzieje się sporo. Raper chętnie pozuje z rodziną, dzieli się throwbackami, publikuje zdjęcia zrobione podczas realizowania programu „Agent – Gwiazdy” itd. Nas ujęła jednak zaprezentowana przez niego fotografia, na której widnieje dedykacja złożona przez Rafała Wosia w książce „To nie jest kraj dla pracowników”. – Drogi Raperze, dedykuję Ci tę książkę, za to, że miałeś odwagę robić muzykę i pisać teksty o ważnych sprawach, zanim to było modne. Jestem Twoim fanem i Twoje rzeczy zawsze mnie inspirowały. Dowód na stronie 191. Pozdro – napisał Rafał Woś.

Metallica dociera do Europy

Polscy fani Metalliki czekają przede wszystkim na wyprzedany koncert w krakowskiej Tauron Arenie. Metallica wystąpi w Polsce 28 kwietnia (radzimy przyjść wcześniej, żeby załapać się na fenomenalny norweski Kvelertak). Póki co Amerykanie wylądowali w Europie i koncertują na Płw. Iberyjskim. Na ich profilu znajdziemy zdjecie setlisty z czwartkowego występu w Lizbonie. Dziś kolejny koncert, tym razem w Madrycie.

Snoop w kinie i na Netflixie

Snoop Dogg jak zwykle nie próżnuje. W marcu ma się ukazać jego dwupłytowy album muzyką gospel (tak jest, z muzyką gospel), tymczasem już teraz na platformie Netflix możecie obejrzeć serial dokumentalny „Trener Snoop”. – Snoop Dogg, którego za młodu życie nie oszczędzało, tworzy młodzieżową ligę futbolową, aby pomóc biednym dzieciakom wyrwać się ze złego towarzystwa i dać im w życiu cel – czytamy w opisie produkcji. Mimo iż „Coach Snoop” powstał dla platformy Netflix, serial miał także swoją kinową premierę ze ścianką i czerwonym dywanem.

#CoachSnoop red carpet 📸

Post udostępniony przez snoopdogg (@snoopdogg)

Joe Perry przypomina spotkanie Aerosmith i N’Sync na Super Bowl

W niedzielny wieczór w Stanach odbędzie się 52. Super Bowl. Gwiazdą tradycyjnego koncertu w przerwie meczu będzie Justin Timberlake, dla którego będzie to już trzeci występ podczas finału NFL. Pierwszy miał miejsce w 2001 roku i pisaliśmy o nim tutaj. Joe Perry przypomniał na swoim instagramowym profilu spot promujący koncert Aerosmith i N’Sync. W telewizyjnej reklamówce oprócz muzyków pojawił się także Ben Stiller.

Lady Gaga przerywa trasę

Metallica przyleciała do Europy, Lady Gaga z niej wyleciała. W związku z problemami zdrowotnymi Gaga odwołała 10 koncertów, które pozostały do końca europejskiej części trasy. Na jej profilu pojawiło się oświadczenie, w którym wokalistka zapewnia, że wróci na Stary Kontynent tak szybko jak to możliwe (więcej na ten temat tutaj). Artystka nie miała w planach koncertu w Polsce, ale spore grupy fanów wybierały się od nas choćby do Berlina. Trzymamy kciuki za rychły powrót do zdrowia i na scenę.

Webber i pizzaburger o smaku hot-doga

Na deser prawdopodobnie najgorsze danie na świecie. Instagram ugina się pod ciężarem zdjęć jedzenia, hashtag #foodporn jest jednym z najpopularniejszych w serwisie. Przeglądając opisane nim zdjęcia trzeba jednak uważać, by nie natknąć się na pizzaburgera z parówkowym nadzieniem z profilu Webbera. – #pizzaburgerdonerspaghetti – komentuje producent a Czarny HIFI ubolewa w komentarzach, że ukradziono mu pomysł. Bon appétit.

Polecane