Wielka sieć kończy ze sprzedażą płyt kompaktowych

Nastąpił koniec pewnej ery.


2018.07.03

opublikował:

Wielka sieć kończy ze sprzedażą płyt kompaktowych

foto: Artur Rawicz / mfk.com.pl

Best Buy, amerykańska sieć marketów, zrezygnowała ze sprzedaży płyt kompaktowych. Według włodarzy sieci, czasy tego nośnika już minęły i ludzie nie interesują się nim jak dawniej. Wszystko przez serwisy streamingowe, które dla przeciętnego człowieka stały się o wiele bardziej atrakcyjne.

Sieć zaprzestała sprzedaż płyt kompaktowych 1 lipca. Według źródeł, na które powołał się m.in. Billboard, Best Buy zarabiał na muzyce „tylko” 40 milionów dolarów rocznie. Co ciekawe, Best Buy nie pozbędzie się całkowicie CD. Będzie oferował pojedyncze sztuki i w swojej ofercie będzie posiadał m.in. specjalną edycję „Queen” Nicki Minaj, które na rynku pojawi się w sierpniu.

Firma ma jednak zamiar ciągle sprzedawać winyle. Będzie to trwało co najmniej dwa lata ze względu na podpisane umowy z dostawcami.

Tagi


Polecane

Share This