Z tej okazji zespół przygotowuje specjalny set składający się z ponad połowy nowego albumu i najlepszych numerów z poprzednich płyt. W przygotowaniu są już projekty merchandise – bluzy, koszulki i oprawa wizualna całego przedsięwzięcia.
Sam album trafi do sprzedaży już w najbliższy piątek, czyli 14 lutego. Płyta „Costumes Of Technocracy” jest już dostępna w przedsprzedaży .
Agencja Creative Music zapowiada też, że to dopiero początek koncertowej ofensywy Thy Disease – kolejne gigi, które zespół zagra jeszcze przed wakacjami, zostaną podane wkrótce. Na każdym przystanku oprócz TD zaprezentuje się kilka lokalnych zespołów. Zgłoszenia składów chcących przesyłajcie pod adres booking@creative-music.pl.
Poniżej szczegółowa rozpiska pierwszej części polskiej trasy.
01.03 – Limanowa, LDK
07.03 – Nowy Targ, Piwnica u Winiarskich
08.03 – Nowy Sącz, Old School
14.03 – Częstochowa, Galeria Teatr From Poland
15.03 – Warszawa, Fonobar
16.03 – Radom, Katakumby
21.03 – Opole, Metro Club
22.03 – Legnica, Spiżarnia
28.03 – Łódź, Luka
29.03 – Kielce, Woor
03.04- Kraków, Lizard King
04.04 – Rzeszów, Vinyl
05.04 – Lublin, Route 18
06 04 – Białystok, Fama
07.04 – Olsztyn, Nowy Andergrant
08.04 – Gdańsk, Wydział Remontowy
09.04 – Toruń, Mocart Klub Muzyczny
10.04 – Bydgoszcz, Estrada
11.04 – Poznań, U Bazyla
12.04 – Wrocław, Liverpool
13.04 – Gliwice, Rock‘a
25.04 – Chorzów, Leśniczówka
26.04 – Piotrków Trybunalski, Spirala