Składanka Radia Roxy „Pop is dead”

"Pop is dead" - pod takim tytułem ukazała się dziś na rynku muzycznym dwupłytowa składanka przygotowana przez Radio Roxy.


2010.08.18

opublikował:

Składanka Radia Roxy „Pop is dead”

W kompilacji ogłaszającej śmierć popu można znaleźć piosenki i remixy znane z
anteny stacji, reprezentujące nowe muzyczne brzmienia. „Pop is dead” to także
liner – hasło pozycjonujące Radia Roxy.

– Album „Pop is dead” to
unikatowy mix, który gramy na antenie, to nowe brzmienia wielkich europejskich
festiwali, a przede wszystkim to muzyczna alternatywa wobec playlist innych
stacji radiowych – mówi o płycie Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Radia Roxy. –
Przygotowaliśmy składankę dla osób otwartych, zafascynowanych muzyką, sztuką,
literaturą, filmem, nadających na wspólnych falach z Radiem Roxy – pełnym
osobowości, twórców i odbiorców kultury.

W dwupłytowej kompilacji
utworów znalazły się m.in. piosenki: „Rocket” w wykonaniu Goldfrapp, „Not Fair”
Lily Allen, „Love Long Distance” Gossip, „You`ve Got The Love” Florence &
The Machine, „Islands” The XX oraz „Giving Up The Gun” Vampire Weekend.

Słuchacze mogą wygrać album „Pop is dead” w Radiu Roxy w czasie
konkursów antenowych prowadzonych do końca sierpnia, rozgrywanych w wybranych
pasmach.

Składanka będzie promowana w „Gazecie Wyborczej” i jej
dodatkach, w dzienniku „Metro”, w czasopismach (m.in. „Machina”, „Dlaczego?”,
„MaleMan”, „Wprost”, ” Playboy”), na stronach internetowych (m.in. serwisy Grupy
Gazeta.pl) oraz na antenie Roxy. Reklamy przygotował i zaplanował dział promocji
Grupy Radiowej Agory.

Patroni medialni płyty: tuba.PL, Gazeta.pl,
Demotywatory.pl, „MaleMan”, „KMAG”, Rebel:tv.

Nagrania przygotowała EMI
Music Polska.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://roxy.tuba.pl/.

Tagi


Polecane

Share This