anteny stacji, reprezentujące nowe muzyczne brzmienia. „Pop is dead” to także
liner – hasło pozycjonujące Radia Roxy.
– Album „Pop is dead” to
unikatowy mix, który gramy na antenie, to nowe brzmienia wielkich europejskich
festiwali, a przede wszystkim to muzyczna alternatywa wobec playlist innych
stacji radiowych – mówi o płycie Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Radia Roxy. –
Przygotowaliśmy składankę dla osób otwartych, zafascynowanych muzyką, sztuką,
literaturą, filmem, nadających na wspólnych falach z Radiem Roxy – pełnym
osobowości, twórców i odbiorców kultury.
W dwupłytowej kompilacji
utworów znalazły się m.in. piosenki: „Rocket” w wykonaniu Goldfrapp, „Not Fair”
Lily Allen, „Love Long Distance” Gossip, „You`ve Got The Love” Florence &
The Machine, „Islands” The XX oraz „Giving Up The Gun” Vampire Weekend.
Słuchacze mogą wygrać album „Pop is dead” w Radiu Roxy w czasie
konkursów antenowych prowadzonych do końca sierpnia, rozgrywanych w wybranych
pasmach.
Składanka będzie promowana w „Gazecie Wyborczej” i jej
dodatkach, w dzienniku „Metro”, w czasopismach (m.in. „Machina”, „Dlaczego?”,
„MaleMan”, „Wprost”, ” Playboy”), na stronach internetowych (m.in. serwisy Grupy
Gazeta.pl) oraz na antenie Roxy. Reklamy przygotował i zaplanował dział promocji
Grupy Radiowej Agory.
Patroni medialni płyty: tuba.PL, Gazeta.pl,
Demotywatory.pl, „MaleMan”, „KMAG”, Rebel:tv.
Nagrania przygotowała EMI
Music Polska.
Więcej informacji można znaleźć na stronie http://roxy.tuba.pl/.