fot. mat. pras.
Smolasty niedawno został twarzą płatków śniadaniowych, teraz promuje kolejny spożywczy produkt – parówki. Artysta wystąpił w nowym spocie marki Tarczyński, w którym lektor przekonuje nas, że „wszyscy są parówkożercy. Smolasty też”.
„Muzyk jest bardzo aktywny w social mediach. I chociaż na samym TikToku codziennie obserwuje go niemal milion fanów, to Smolasty dopiero teraz wyjawił swój mały sekret. Okazuje się, że muzyk jest parówkożercą” – czytamy w informacji prasowej towarzyszącej premierze spotu.
Przypominamy, że reprezentant Warnera nie jest pierwszym artystą, który współpracuje z Tarczyńskim. Wcześniej kabanosy tej marki reklamowała sanah. Smoła nie jest też pierwszym promującym parówki, ponieważ przed nim robiła to Doda. To już kolejna rzecz, która łączy go z wokalistką. Przypomnijmy – Smolasty i Doda wydali kilka tygodni temu wspólny singiel „Nim zajdzie słońce”. Niewykluczone, że podczas październikowych koncertów Dody w Warszawie wokalista dołączy do niej na scenie.