RPS Enterteyment – podsumowanie roku

Wytwórnia Peji podsumowuje dwanaście ostatnich miesięcy.


2013.01.02

opublikował:

RPS Enterteyment – podsumowanie roku

Jak czytamy na Facebooku Peji i Slums Attack, ostatni rok był dla RPS Enterteyment niezwykle pracowity. Wytwórnia działała na wielu polach: wydawała dobrze znanych słuchaczom wykonawców, promowała debiutantów, organizowała imprezy, produkowała teledyski i postawiła na profesjonalną promocję w mediach.

Oto co pisze Peja:

„Czas podsumować rok 2012, który dla wytwórni RPS Enterteyment był rokiem cięzkiej pracy, inwestycji w wizerunek, promocji artystów właśnie debiutujących i tych, których zdążyliście już poznać lub skojarzyć. W ciągu tych pracowitych 12 miesięcy wydaliśmy 10 krażków i oprócz debiutów (Śliwa, HZOP, SB, Kroolik) pokazaliśmy też nowe oblicze weteranów (TEWU) oraz ludzi, którzy od lat okupują muzyczną scenę (Buczer, Vixen, Kobra, Bezczel), nie boimy się muzycznych eksperymentów (LUDWIK) a wszystko po to, żeby muzyka, w którą wierzymy była szanowana, akceptowana i rozpoznawalna.

W Nowym 2013 roku życzę naszym artystom „wbitki” na OLIS, coraz lepszych sprzedaży, które doprowadzą kiedyś do upragnonego „złota” w myśl zasady, że „nie od razu Kraków zbudowano…” W ciągu roku wyprodukowaliśmy 28 videoklipów, postawiliśmy na zawodowy publishing (IRON MEDIA) dzięki czemu regularnie czytujecie o nas na tzw. wiodących portalach. W kategorii imprez wymienię 3 edycje koncertów w ramach RPS CLUB MEETING podczas, których gościliśmy takich artystów jak: Keith Murray, Respect Da God, Masta Ace, Stricklin, Wordsworth, Marco Polo oraz TERRORYM FEVER 3, którego amerykańskim headlinerem był SPICE 1.

2012 to również featuringi zaispirowane działalnością naszych artystów i samej wytwórni: NINE Blajstar i Gandzior, oraz Viruz feat. Respect Da God. To również wspólpraca z Jeru, który w pełni popiera nasze działania. Cały czas się rozwijamy, uczymy i nie sprzedajemy dupy stawiając na muzykę i Rozwój Ponad Standart, który często konfrontuje się z biznesem proponowanym przez ludzi, którzy z hip hopu chcą wydoić ile się da póki jest jeszcze na topie. Dlatego wierzę, że warto inwestować w ludzi, którzy mają pasję, kochają swoją robotę i traktują to poważnie.

Warto pracować z ludźmi szczerymi, bezpośrednimi i oddanymi sprawie – wiem dobrze, ze nie zawsze było łatwo -ale wiem, też że bez Was jako artystów i publiczności, która Wam zaufała RPS ENTERTEYMENT nie miałby szans szerzej zaistnieć w świadomości słuchaczy. Dziękuję wszystkim, którzy zaangażowali się w projekt, który po 2,5 roku egzystencji zaczyna być coraz bardziej widoczny. Wszystkiego Dobrego i niech moc Was nie opuszcza!!!

R-P-S”

Polecane

Share This