„Bóg nie gra w gości”, to wiadomo z tytułu. W co gra toruński raper?
3 tygodnie temu
Polski pop długo straszył, ale w 2022 akurat rozpieszcza.
1 miesiąc temu
Marcin Flint recenzuje nową płytę eksperymentującego twórcy i odradza „Odrodzenie” przegapić.
Czy młody słuchacz dostrzeże coś w tej płycie?
2 miesiące temu
Zobaczcie, jak wyglądał pierwszy dzień imprezy.
2 dni temu
Wczoraj, w wypełnionej po brzegi Progresji zagrała Skin i jej koledzy ze Skunk Anansie
2 tygodnie temu
Zobacz fotorelację z wczorajszego koncertu byłej wokalistki Moloko w Hali EXPO XXI
„Złote bloki”, czyli fantastyczny pomost między estradą a osiedlem
Co tam słychać u Janka? Rap jak za karę i produkcje bez klucza.
Marcin Flint recenzuje "Back in Black".
Prawda o „Z Archiwum X2” jest gdzieś tutaj. To najlepsza dotąd płyta duetu.
4 miesiące temu
Najlepsza płyta sygnowana jako The Weeknd?
Marcin Flint recenzuje „Fighting Demons”.
5 miesięcy temu
Czy Adele jest królową?
6 miesięcy temu
Raper pokazuje, że miał pomysł, umiał go zrealizować, a język polski jest mu ziomkiem i przyjacielem
Bo do elektro trzeba dwojga.
4 lata temu
Udany powrót. Na własnych zasadach.
5 lat temu
Uszanować i słuchać.
Jest napisane „Eroizm”. Ale czytamy „święto hip-hopu”.
Porwać się na Korę, to jak porwać się z motyką na słońce. Ale Ralph nie od dziś ma w sobie kosmitę
7 miesięcy temu
Jak zostać królem vibe’u? Bez pośpiechu, eklektycznie, z naturalnym wdziękiem
Sezonowa ciekawostka? Nie, artysta, który chce być kimś i być sobą. A do tego wie, jak się rozwijać.
8 miesięcy temu
Wśród złych sposobów na zabicie czasu, prym wiedzie słuchanie „Hulanek”. Nie róbcie tego .
Ale niespodzianka!
„CLB” brzmi jak próba artystycznego samobójstwa Drake’a. Ale na śmierć nudzi słuchaczy
Znowu w Wydałem zmierzono puls miastu, a Lombard okazał się poczekalnią dusz skazanych na zatracenie
9 miesięcy temu
Kończy się sezon ochronny na Westa
Halsey – „If I Can’t Have Love, I Want Power”. Podwójne narodziny
Parę akapitów o tym, że na „King’s Disease II” król Nas jest zdrów jak ryba.
10 miesięcy temu
(Post)pandemiczne snuje, szepty, mruczanki… - recenzujemy nowy album Billie Eilish