Doda dostała kosza od TVP. „Wiedziała, jakie będą konsekwencje”

Wokalistka miała plany względem stacji, ale nie wypaliły.


2023.06.16

opublikował:

Doda dostała kosza od TVP. „Wiedziała, jakie będą konsekwencje”

fot. Karol Makurat

Jesienią na antenie TVP2 pojawi się nowy sezon The Voice Of Poland. Nie znamy jeszcze pełnej obsady jurorskiej, wiemy za to, że żadnego z foteli nie zajmie Doda. Choć bardzo tego chciała. Plotek ustalił, że produkcja programu również była zainteresowana zakontraktowaniem gwiazdy w miejsce Lanberry, ale na drodze stanęła jej współpraca z Polsatem. Przypomnijmy – we wrześniu na antenie tej stacji ruszy nowe reality show z udziałem wokalistki.

TVP nie może sobie pozwolić na to, by Doda była gwiazdą wielkich programów dwóch konkurencyjnych stacji. Gdy osoby w Wojsie dowiedziały się o jej show w Polsacie, od razu przestano myśleć o jej zatrudnieniu. Nie można ciągnąć dwóch srok za ogon. Poza tym ona nie dałaby rady czasowo nagrywać reality, przygotowywać się do trasy koncertowej i jeszcze być u nas. Doda doskonale o tym wie. To wszystko się niestety wyklucza. A szkoda… – mówi Plotkowi osoba z produkcji muzycznego show TVP2. – Ona pewnie, wybierając program o jej życiu, doskonale wiedziała, jakie będą tego konsekwencje. Lubi błyszczeć i być w centrum, to będzie miała to, co chce. W „The Voice of Poland” najważniejsi są uczestnicy, a nie jurorzy, więc wybór Dody jest zrozumiały. Tylko niech znowu nie mówi, jak to marzy o byciu jurorką, a nikt jej na to nie pozwala, bo teraz sama sobie zaprzepaściła na to szansę – dodaje informator serwisu.

O czym opowie szykowany przez Polsat i wokalistkę na jesień program? – „Doda. Dream Show” to nowy i jedyny format typu doku-reality poświęcony codziennemu życiu gwiazdy podczas organizacji koncertu muzycznego. Zobaczymy jak radzi sobie z problemami, które wynikają przy przygotowywaniu tak ogromnego przedsięwzięcia, jak godzi życie artystyczne z życiem prywatnym, jak funkcjonuje w sytuacjach ekstremalnego stresu. Na kształt programu wpływ będą mieli także fani oraz obserwatorzy Dody w social mediach, z którymi interakcje są istotnym elementem show – wyjaśnia Pascal Litwin, producent kreatywny z ramienia Polsatu.

Polecane

Share This